Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen wand met speeltjes op A27k2. Is dat een van de zusjes?Blijft toch een mooie vrouw, met heel veel speeltjes op haar kamer.
Ze kan van alles in je achterste stoppen, van licht tot donker, van klein tot groot. Voor de liefhebbers :-0
Sorry daar staat SofiaEen wand met speeltjes op A27k2. Is dat een van de zusjes?
Catalina is een Roemeense geen Bulgaarse, vraag me af of je dan wel bij haar was, en de recensie hier thuishoort.Vrijdag voor het eerst bij deze aantrekkelijke dame geweest. Ze heeft een vriendelijk aantrekkelijk gezicht en een heerlijk lichaam met d cup (siliconen) en lekkere billen. Standaard pakjet op geplust met beffen. Totaal pakket 70 euro. Na een leuke social talk begon het echte werk. Na een korte massage ging de condoom om mijn vriendje en gingen we in positie 69. Dit hebben zo een 10 minuten volgehouden. Daarna ging ze on top.. dat heb ik niet Vol gehouden en kwam heerlijk klaar in haar poesJe. Al met leuke ervaring met deze bulgaarse dame. Kans op herhaling is er maar dan ga ik voor het standaard pakket.
Klopt, maandag 4 juli was haar laatste dag. Waarschijnlijk pas weer een keer terug na de zomer.Volgens mij is Catalina weer op vakantie, zag gisteren haar zusje Kristiana weer op g2k4 staan, die dus weer terug is.