- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/589703-cataleya#overview
- Totale kosten (in euro)
- 700
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze mooie jongedame recent ook uitgenodigd. Contact via Whats-app verliep wat rommelig waardoor een misverstand ontstond over de dag van de date. Uiteindelijk helemaal goed gekomen, wel wat meer uren in verband met de reisafstand maar die uren vlogen ook om. Dame is, terecht, heel secuur wat hygiëne betreft, mits dat in orde bevonden wordt is er best veel mogelijk! Wel is er dan ook een wederzijdse klik nodig maar gelukkig was die er al spoedig. Haar Engels is best redelijk, sommige dingen moesten wel uitgelegd worden om misverstanden te voorkomen. Dan de date zelf, kort samengevat.........., WAUW!! Ze is op vrijwel alle vlakken helemaal top, variatie qua sex, massage en noem maar op, ze beheerst het allemaal en voelt precies aan aan hoe je het hebben wilt. Pijpen doet ze heel erg goed, met veel gevoel en sensueel, zachtjes e en diep, goed gebruik van haar tong, hemels dus. Moeite moeten doen om niet al meteen klaar te komen terwijl ik daar echt wel moeite mee heb soms.
Intiem in meerdere standjes afgewerkt tot ik het niet langer vol hield en condoom heb gevuld.
Na pauze nog een werkelijk erg goede massage gehad, lekker stevig en het blijkt dat ze goed weet wat ze doet.
Op rug liggend werd de voorkant ook onder handen genomen met extra aandacht voor m'n pik. Een zéér goede edging/linham behandeling gekregen waarbij ik lang op het randje zat van een tweede orgasme. Helaas was de tijd om na ruim 4 uur bezoek en moesten we afscheid nemen.
Superdate!!
Intiem in meerdere standjes afgewerkt tot ik het niet langer vol hield en condoom heb gevuld.
Na pauze nog een werkelijk erg goede massage gehad, lekker stevig en het blijkt dat ze goed weet wat ze doet.
Op rug liggend werd de voorkant ook onder handen genomen met extra aandacht voor m'n pik. Een zéér goede edging/linham behandeling gekregen waarbij ik lang op het randje zat van een tweede orgasme. Helaas was de tijd om na ruim 4 uur bezoek en moesten we afscheid nemen.
Superdate!!