Recensie Cataleya, Antwerpen, Schippersstraat 10/1 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klinkt stoer maar doet iedereen hier gewoon 💁🏼‍♂️

Zo af en toe heeft ook een zagevent wel eens een punt.

Gewoon melden in een recensie topic dat je er bent langs geweest. Tja, dat is behoorlijk nutteloos.

Geen probleem dan melden we dat vanaf nu niet meer. Ga je dat in elke topic dan effe melden? Berichten zonder recensie zijn overal meer schering dan inslag. Mss ook even u eigen berichten checken je doet het zelf wel vaker maar goed mijn excuses voor het bericht dat ik een leuk uurtje gehad heb.
Verzuurde mensen hier zeg amai. Ma zal het nooit meer doen.

De dag dat jij mij gaat vertellen wat nuttig is moet nog komen beste. Zal zelf wel bepalen wat ik post en wat niet.
Die dag was al voorbij.

Maar hé, kijk eens:

Een heel topic, volledig gewijd aan mensen zoals jij!
Zagevent

Moeit zen eigen met alles rekkerke 🤮🤮
Altijd fijn lezen, je berichten!

Geen probleem dan melden we dat vanaf nu niet meer. Ga je dat in elke topic dan effe melden? Berichten zonder recensie zijn overal meer schering dan inslag. Mss ook even u eigen berichten checken je doet het zelf wel vaker maar goed mijn excuses voor het bericht dat ik een leuk uurtje gehad heb.
Verzuurde mensen hier zeg amai. Ma zal het nooit meer doen.
Berichten zonder recensie kunnen nog wel bruikbare informatie bevatten natuurlijk.

Als dit al zuur is 😅

Ga hier verder niet te veel tijd in steken want wordt allicht toch opgekuist. 👋🏻
Mss ook even u eigen berichten checken je doet het zelf wel vaker
Deze mag je me eens tonen want ben er zelf erg benieuwd naar. Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Is een uur nog steeds 150 bij haar? Hangt er natuurlijk ook wat vanaf of je extra's nam of niet. :'-)

Ik heb 200 betaald zonder extra's. Ik ga nog niet zo lang bij haar. Vanaf eerste keer vroeg ze 100 voor 30 min. En idd nog vele extra's mogelijk. Is idd duurder dan meeste die 150 vragen voor een uur maar haar service is wat mij betreft ook gewoon veel beter en het waard.

Klinkt stoer maar doet iedereen hier gewoon 💁🏼‍♂️

Zo af en toe heeft ook een zagevent wel eens een punt.

Gewoon melden in een recensie topic dat je er bent langs geweest. Tja, dat is behoorlijk nutteloos.
Uw en rekkerke ( ja met kleine r) jullie reacties zen pas nutteloos! En dat vinder er velen hier, denkt daar maar is over na??!! Altijd mor commentaar geven op anderen? STOPT ERMEE, KLEIN JOENG

Terug
Bovenaan Onderaan