Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZou nuttiger zijn dat je dan ook een knaltevreden recensie aanvult.Het voornemen om vanavond wat leuke toertjes te maken en rustig rond te kijken tot Cataleya bij het eerste rondje lief lachte en me wenkte. Vogel voor de kat uiteraard ik![]()
Zou nuttiger zijn dat je dan ook een knaltevreden recensie aanvult.
ZageventZou nuttiger zijn dat je dan ook een knaltevreden recensie aanvult.
Moeit zen eigen met alles rekkerkeDe dag dat jij mij gaat vertellen wat nuttig is moet nog komen beste. Zal zelf wel bepalen wat ik post en wat niet.
Zagevent
Moeit zen eigen met alles rekkerke![]()
Klinkt stoer maar doet iedereen hier gewoonZal zelf wel bepalen wat ik post en wat niet.
Zo af en toe heeft ook een zagevent wel eens een punt.Zagevent
Klinkt stoer maar doet iedereen hier gewoon
Zo af en toe heeft ook een zagevent wel eens een punt.
Gewoon melden in een recensie topic dat je er bent langs geweest. Tja, dat is behoorlijk nutteloos.
Die dag was al voorbij.De dag dat jij mij gaat vertellen wat nuttig is moet nog komen beste. Zal zelf wel bepalen wat ik post en wat niet.
Altijd fijn lezen, je berichten!Zagevent
Die dag was al voorbij.
Maar hé, kijk eens:
![]()
Wat is jullie mening over: Jarenlang lid, veel vragen stellen (WHEM), maar 0 reviews geschreven..
Behalve dan... om het af te bollen natuurlijk! Jij was n goeie geweest als scheidsrechter....... Kon je mooi n kruiwagen rooie kaarten uitdelen !! 🤣🤣🤣www.girlsreview.nl
Een heel topic, volledig gewijd aan mensen zoals jij!
Berichten zonder recensie kunnen nog wel bruikbare informatie bevatten natuurlijk.Geen probleem dan melden we dat vanaf nu niet meer. Ga je dat in elke topic dan effe melden? Berichten zonder recensie zijn overal meer schering dan inslag. Mss ook even u eigen berichten checken je doet het zelf wel vaker maar goed mijn excuses voor het bericht dat ik een leuk uurtje gehad heb.
Verzuurde mensen hier zeg amai. Ma zal het nooit meer doen.
Deze mag je me eens tonen want ben er zelf erg benieuwd naar. Alvast bedankt.Mss ook even u eigen berichten checken je doet het zelf wel vaker
Is een uur nog steeds 150 bij haar? Hangt er natuurlijk ook wat vanaf of je extra's nam of niet. :'-)Het voornemen om vanavond wat leuke toertjes te maken en rustig rond te kijken tot Cataleya bij het eerste rondje lief lachte en me wenkte. Vogel voor de kat uiteraard ik![]()
Is een uur nog steeds 150 bij haar? Hangt er natuurlijk ook wat vanaf of je extra's nam of niet. :'-)
Uw en rekkerke ( ja met kleine r) jullie reacties zen pas nutteloos! En dat vinder er velen hier, denkt daar maar is over na??!! Altijd mor commentaar geven op anderen? STOPT ERMEE, KLEIN JOENGKlinkt stoer maar doet iedereen hier gewoon
Zo af en toe heeft ook een zagevent wel eens een punt.
Gewoon melden in een recensie topic dat je er bent langs geweest. Tja, dat is behoorlijk nutteloos.