- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/cassie-47
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Cassie (22 jaar)
Het profiel van Cassie (22 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32465412471.
www.redlights.be
Niet met de bedoeling om een date te organiseren en dan ter plaatse te staan zwaaien met de fake foto's op haar profiel en haar daarna de rug toe te keren.
Zo ben ik niet.
Bovendien kan het meisje er niks aan doen.
En de diesel staat er te duur voor.
Ik beperkte me tot de provincie Antwerpen. Het viel me meteen op dat in Oost Vlaanderen minder Chineesje's aan het werk zijn. Zou de rijst-oogst tegengevallen zijn dit jaar? Of misschien een ziekte erin. Profielrot of zo…
Antwerpen heeft vlak bij het Centraal Station een Chinatown. Misschien zit dat er voor iets tussen. Hoewel de straat inderdaad aan een authentieke steeg, zeg maar straat in Hong Kong doet denken (vooral met die Vlaamse kinderkopjes), is de motivatie van stad Antwerpen om het tot Chinatown om te dopen eerder geweest dat ze nu de Van Wezenbekestraat nooit meer hoeven te onderhouden of her-aan te leggen ipv dat men er een eerbetoon aan zijn Aziatische bewoners in gedachten had. Uiteindelijk heeft 't Stad het gehele budget voor de buurt uitgegeven aan een spuuglelijk Chinees ornament (paifang) langs de zijde van het station. Aziaten die in Oost Vlaanderen de trein nemen naar Antwerpen vanwege het profielrot of de tegengevallen oogst komen uit het station, zien instant het archi-slecht bouwsel van een kwaliteit waarvoor ze destijds hun land ontvlucht zijn, versierd met de gouden wansmaak der Aziatische grootmachten en weten dat waarschijnlijk daarachter hun zaakjes te doen zijn. Er schijnt nu een namaak gouden (aja, Chinezen) medaille te zullen worden uitgereikt aan de vrachtwagenchauffeur die het lef heeft om het ding in gruzelementen te rijden.
Laat ons bidden.
Waar was ik nu gebleven? Juist. Chinees hoertje.
Cassie trok algauw mijn aandacht -het 4 de profiel dat ik bekeek- en ik besloot naar haar een berichtje te sturen. Nog geen milliseconde later werd mijn bericht van "Can I see you at 5:30 pm?" bevestigd.
Ik vroeg haar
1. Is het profiel echt?
2. Is het mogelijk om een foto van haar door te sturen met één of andere soort van verificatie dat het om haar ging?
Tot algemene consternatie van al mijn hersencellen kreeg ik
1. Een echte foto van haar gezicht doorgestuurd die veel meer naturel was dan het gezicht van de porseleinen pop op het profiel.
2. Een foto van haar. Van kop tot teen met een tekst voor zich houdend "redlights 27/01/2022"
Onze Chinese pooierboy zal toch zijn les niet geleerd hebben zeker?
Ik liet terstond alles vallen en begaf me naar de afspraak.
Sint-Job-In't-Goor. 1 km verder dan de afrit E19.
Nieuwbouw, mooi appartement, Cassie laat me binnen, ze spreekt Engels. Ik ook. Alleen haar Engels kan waarschijnlijk niemand verstaan. Tenzij ze het dlie keel helhaalt en nadat ik haal vlaag om wooldjes te gebluiken zondel l, l, … l? Nee l. Godveldomme laat maal zo.
Maar Cassie ziet er verdomd goed uit. Stevige borsten, lekkere kont, ik geef er een harde klets op. Ze lacht. Ik bijt in haar borst, eerst lacht ze maar naarmate ik harder doorga verdwijnt de lach. Roept ze plots auw!
Ik hou mijn enthousiasme wat in.
Ze wordt graag gebeft (kan ze ondertussen ook berichten op haar telefoon beantwoorden, ik neem hem af en leg hem op het nachtkastje). Ik plooi Feifei (want zo heet ze dan echt) open en dicht en tussendoor neemt ze "big" regelmatig in haar mond.
Ik amuseer me. Niet te geloven.
Ze beseft dat ik niet zo snel klaarkom en de tijd begint te dringen. Nog 15 minuten. Ik vraag of ik op z'n hondjes mag blijven doorstoten tot ik kom. Het kan.
Feifei leg ik zijdelings op het bed en neem haar op die manier langs achter. Het duurt wel even. Ik ben niet klein geschapen en haar kutje is redelijk nauw. Ik voel dat ik met elke stoot tegen haar baarmoedermond? stoot. Ik denk dat het pijn deed maar ze moedigt me aan om door te gaan tot het eind. Ik merk dat ze ondertussen toch wel erg nat geworden is.
Ik kom klaar terwijl ik alle sterrenbeelden zie passeren.
Ze is nerveus. Maakt me gauw schoon. Ik kijk op mijn iphone. Nog 5 minuten. Haar gsm bliept onophoudelijk. Ik vermoed dat de volgende al voor de deur staat.
Snel kleed ik me aan terwijl ze zich 10 keer excuseert. Ik weet ook niet waarom. Mijn tijd is toch om? Een paar keer vraagt ze om volgende week voor twee uur te boeken. Eventueel met haar vriendin bij. Die ook op het appartement werkt. Ik zag ze in een flits en dacht meteen ook : fuckable. Ik beloof het haar. Als ze dan echt haar tijd neemt, telefoons opzij en echt genieten ipv afwerken zoals ik wel een beetje (veel) het gevoel had.
Yes, yes, yes,… zegt ze.
Ik stap de lift in.
Beneden stap ik er weer uit. Een boom (knotwilgtype) van een vent staat aan de deur. Het zou een vrachtwagen chauffeur kunnen wezen. Zou ik hem aanspreken voor het paifang in Chinatown?
Toch maar niet.
Zou ik terugkomen naar Feifei?
Ik weet het niet. Denk het niet.
Laatst bewerkt: