Recensie Cassandra, Harelbeke 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo Befkabouter idd vroeger kom extras voor! Nu is alles wat zie je op mijn profiel staat is (All in) maar goed naar beneden rollen en goed lezen ...er zijn wat extras ...maar bezoek efkes mijn profil.
Nu ben efkes in verlof tot met 15/10 .
Mvg xx

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cassandra-super-geil-en-hou-er-echt-van.html
Totale kosten (in euro)
200
Een tijdje geleden deze leuke Dvp bezocht in een privé huis te Harelbeke , ik ben wat op zoek naar een nieuwe dame doordat ik niet meer welkom ben bij m'n ex vaste dame ,de communicatie met Cassandra verliep zeer vlot en goed, ze stelde me voor om een douche te nemen zodoende Bik gerlaxeerd was ze gaf me direct en knus en knuffel en kwam m'n rug Wassen ,zalig ze gaf wat complimentjes en dan droogde ze me af en kwam ze voorzichtig op haar gemak in actie to do en not do werden besprokenik moest me op m'n buik leggen ik kreeg de beste massage eerst aangeboden was echt relax geen stress werd 10x gezegd met bij passende muziek dan moest ik me op m'n rug leggen van massage ging het snel over naar pijpen zalig 🤪 die heeft het begrepen in plaats van te praten zin in iniatief eindelijk kwam mijn vaste dame achteraf te kort in achteraf te zien , was echt lekkere sex met Cassandra

Ik moet wel eerlijk toegeven de foto's waren idd niet juist ze heeft een zeer mooie glimlach mooie ogen mooi voorkomen maar ze is echt veel getatoeëerd dan op de foto's ze heeft een vollere kont maar al bij al zeer leuke fijne dame voor correcte prijs

Terug
Bovenaan Onderaan