Met Cassandra afgesproken. Vrij last minute omdat een andere afspraak voor deze dag plots niets meer van zich liet horen. De communicatie verliep zeer vlot via whats app.
Ik had met haar afgesproken voor een body-to-body-massage.
Na de douche mocht ik plaatsnemen op de matras, terwijl zij de sfeerlichtjes en muziek in orde zette.
Voor de massage houdt ze haar slip aan. Bij het stuk op de buik was er maar beperkt teasen en voelde het bij momenten soms meer aan als een "gewone" massage. De body to body stukken van de massage vond ik dan weer wel zeer aangenaam.
Na het omdraaien voelt het body-to-body-stuk dan weer een pak intiemer.
Helemaal op het einde volgt de manuele afwerking. Deze is eerder gewoon. Als je haar afremt stopt ze wel even maar ze doet niet spontaan pogingen om je hoogtepunt uit te stellen, of de grens op te zoeken waar je gaat klaar komen. Misschien had ik meer opbouw hierin wel geapprecieerd. Ik heb nog geen ervaring met het concept van "lingam massage", maar ik ben vrij zeker dat dit het niet was.
Na het klaarkomen is de massage ook gedaan. Ik zag dat er eigenlijk nog een dikke 10 minuten van het uur over waren maar hierin bekeek ze of/wanneer de douche voor me vrij was. Deze nog volmaken met massage of knuffelen was wel aangenaam geweest maar dat gebeurde dus niet.
Al bij al dus wel een aangename ervaring, maar vanwege bovenstaande punten geen maximale scores.