- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanmiddag in de hitte maar toch naar Doublet gegaan. Er waren weinig wandelaars te zien maar het aantal dames viel wel mee. Op 4.2 werd ik gegroet door Lori. Op 4.1 zag ik een mooie slanke dame met krullend lang haar. Lachend en lief keek ze me aan. Nou, de keus is gemaakt! Afgesproken € 50,- inclusief beffen. De temperatuur binnen was aangenaam; koude lucht blies van de plavond uit. Een lekkere lichaam heeft zij; zachte gevulde kont en naturel borsten B cup. Begin aan het werk met de borsten natuurlijk, strelen, knijpen, zuigen … heerlijk! Vervolgens leg je haar billen op de bedrand en mag ik knielend uitgebreid beffen, rimmen en vingeren. Condoom erom, pijpen met diepe halen en 69. Neuken in missio heeft niet zolang geduurd tot dat ik grommend klaar gekomen.
Zij is een Colombiaanse met een wat lichte huidskleur. Minpunt is dat zij geen Engels spreekt en ik geen Spaans, dus een beetje behelpen met de instructies die je gaf, maar zij deed haar werk rustig en goed. Herhalingsgevaar zit zeker in.
Ik kan geen oude recentie van haar vinden, heeft zij het wel?
Zij is een Colombiaanse met een wat lichte huidskleur. Minpunt is dat zij geen Engels spreekt en ik geen Spaans, dus een beetje behelpen met de instructies die je gaf, maar zij deed haar werk rustig en goed. Herhalingsgevaar zit zeker in.
Ik kan geen oude recentie van haar vinden, heeft zij het wel?