Algemeen Casa Lucia, Herk-de-Stad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nieuw, Latina Bruna, 37 j, looks like a brickhouse…
Foto's waarschijnlijk toen ze 25j was.

Julia

Andrea

Laatst bewerkt:
Terug met 4. Ze kunnen in de avond als ontspanning opnieuw kaarten..

Nieuwe dames. Julia out.

Tot nu toe, het huis 🏠 met de vriendelijkste , ontspannen en respectvolle ontvangst.

Laatst bewerkt:
Snel, snel, supersnel, mijn hoofd draait ervan en ben een beetje onwel…

En de nieuwe

Laatst bewerkt:
Volledig mee eens! Deze week voor de eerste keer daar geweest en kan dit zeker en vast bevestigen.
Zonder al de extra's is het een van de goedkopere privé huizen. Wat ook tof is, is dat de bazin je meteen op je gemakt doet stellen en je een gratis drankje aanbiedt naar keuze.

De dames daar zijn best knap en jong ( tussen de 30 en 40 jaar).

Natuurlijk als je extra's wilt kan je kijken op de menukaart, kostprijs hangt ervan af wat je wilt doen. De dame die je neemt geeft ook zelf aan wat ze doet.

Ben er nog maar twee keer geweest, maar het is mooi en zeer rustige sfeer. Zeker de moeite waard.

Eenmalig geweest.
Plus: propere zaak, discreet, parking etc, allemaal OK. Ik was aangetrokken door een latina meid daar destijds
(Colombiaans, brzailiaans?) En dat was 1 van de mooiste DVPs die ooit gedate heb.
Minus: ik weet graag op voorhand, zeker als ik met de wagen een afstand te overbruggen heb, wat de DVP doet. Destijds (ik weet niet of dat nu nog zo is) kreeg je een menu met tarieven van extra's en prijzen voorgeschoteld. En hopelijk doet de DVP bepaalde zaken dan ook. Ik weet deze zaken graag op voorhand, maar nogmaals, ik weet niet hoe het daar nu functioneert.

Heel fijn privé huis met vaak goede dames en service.
Momenteel iets minder mijn ding, maar hopelijk komen er snel terug anderen in hun rotatie 😉

Die Bruna is niet de knapste, maar gaf wel een heel goeie service met veel overgave.

Terug
Bovenaan Onderaan