Iets dergelijks heb ik ook meegemaakt. Ook "mijn dame" was ziek naar huis gegaan. Daar kwam ik op tijd achter doordat ik vlak voor mijn vertrek nog even belde om te vragen of de afspraak nog door zou gaan. Anders had ik heen en terug mooi 3 uur voor niets gereden. Al hopen ze natuurlijk dat je in dat geval een van de wel aanwezige dames zult kiezen.ijn dame" was die dag niet op komen dagen. Wel voorgesteld aan een andere dame, maar de teleurstelling (
Het gevoel dat dit wellicht vaker gebeurt. Toen ik laatst binnenkwam bleek "mijn dame" die dag niet te zijn komen opdagen. Uiteraard hadden ze wel een andere dame die zich aan me wilde voorstellen. Helaas bleek dit niet mijn type en ook door het vreemde gevoel dat ik kreeg om de hele situatie vriendelijk bedankt voor de service.. helaas.Iets dergelijks heb ik ook meegemaakt. Ook "mijn dame" was ziek naar huis gegaan. Daar kwam ik op tijd achter doordat ik vlak voor mijn vertrek nog even belde om te vragen of de afspraak nog door zou gaan. Anders had ik heen en terug mooi 3 uur voor niets gereden. Al hopen ze natuurlijk dat je in dat geval een van de wel aanwezige dames zult kiezen.