Carpe Diem Boxtel (algemeen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nick67

Vaste klant
173
30/03/23
108
Goede morgen,

Als ik op kinky binnen voor mij redelijke reisafstand kijk kom ik regelmatig bij Carpe Diem in Bostel uit. Ik zie steeds dat het een massagehuis is. Gisteren heb ik gebeld om te vragen of de dames ook "extra" diensten aanbieden. De gastvrouw zei letterlijk dat ze daar "geen uitspraak" over deed...

Iemand ervaring of en welke dames een wat groter pakket aanbieden?

Veel dames die op hun website staan zien er érg mooi uit!

groet,
Nick
 
Goede morgen,

Als ik op kinky binnen voor mij redelijke reisafstand kijk kom ik regelmatig bij Carpe Diem in Bostel uit. Ik zie steeds dat het een massagehuis is. Gisteren heb ik gebeld om te vragen of de dames ook "extra" diensten aanbieden. De gastvrouw zei letterlijk dat ze daar "geen uitspraak" over deed...

Iemand ervaring of en welke dames een wat groter pakket aanbieden?

Veel dames die op hun website staan zien er érg mooi uit!

groet,
Nick
Officieel mag het niet
Maar soms heb je geluk en biedt een dame extra's aan .
Dit is generiek voor massagesalons niet alleen Carpe diem.
Behalve MW daar is het alleen Massage met manueel HP.
Ik zou zeggen Zoek eens op recensies hier en wellicht vind je jouw antwoord.

Maar als ik t zo lees kan je beter naar een privehuis gaan
 
Gaat dit over Carpe Diem? Zoveel "heel mooie dames" werken daar niet hoor. Ik ken er een heel stel van en daar zit er maar eentje bij die ik een schoonheid zou willen noemen, niet een klassieke fotomodel schoonheid maar niettemin een schoonheid, in al haar voluptueuze klasse een prachtige vrouw die ik op straat na zou kijken. Dat is Janet. Nooy ziet er in het echt ook uit zoals op de foto's. Maar de rest lijkt niet eens op de foto's en de meesten zou ik niet eens aantrekkelijk noemen, al is dat persoonlijk natuurlijk.
 
Ik moet zeggen dat ik me wel aansluit bij @bonobo, want ik heb ook redelijk wat dames gezien en ervaren bij Carpe Diem maar echt knappe dames zaten er in mijn ogen niet tussen, uitgezonderd Nina, maar haar service was dan weer onder de maat.

De foto's van de dames op de website van Carpe Diem geven vaak ook een onduidelijk en/of vertekend beeld en de bijbehorende tekst ook, dus als je daar te veel op afgaat dan kun je behoorlijk bedrogen uitkomen.

Voor kans op eventuele extra's bij masseuses in Noord-Brabant kun je denk ik nog het beste bij Yu&Mi terecht. Daar lopen in mijn ogen ook wat meer knappe dames rond en is de keuze sowieso groter.
 
Gaat dit over Carpe Diem? Zoveel "heel mooie dames" werken daar niet hoor. Ik ken er een heel stel van en daar zit er maar eentje bij die ik een schoonheid zou willen noemen, niet een klassieke fotomodel schoonheid maar niettemin een schoonheid, in al haar voluptueuze klasse een prachtige vrouw die ik op straat na zou kijken. Dat is Janet. Nooy ziet er in het echt ook uit zoals op de foto's. Maar de rest lijkt niet eens op de foto's en de meesten zou ik niet eens aantrekkelijk noemen, al is dat persoonlijk natuurlijk.

Echt waar?

Als ik de foto's van o.a. Bloem, Nicole en Tamara in Boxtel bekijk ziet dat er allemaal toch wel zeer appetijtelijk uit! Hetzelfde geldt voor Amber, Angela, Janet en vele anderen in Oss...

Of is het een fotograaf die met "het perfecte plaatje" op TV mee moet doen en 100 % voor de hoofdprijs gaat?
 
En denk je dan dat het verstandig.is om dat hier op een openbaar forum te zetten? Denk toch eens na man.
Dat valt in dit geval nogal mee hoor. Dit is een vergunde erotische massagesalon die gewoon een sekswerkvergunning heeft, die hoeven niet bang te zijn dat de gemeente komt controleren of er wel eens een nummertje gemaakt wordt of zo.
 
Dat valt in dit geval nogal mee hoor. Dit is een vergunde erotische massagesalon die gewoon een sekswerkvergunning heeft, die hoeven niet bang te zijn dat de gemeente komt controleren of er wel eens een nummertje gemaakt wordt of zo.
Nou dat betwijfel ik. Dan hoeft er hier ook niet geheimzinnig over te worden gedaan.

Wat ik wel weet dat ze in het verleden op hun vingers zijn getikt, door hun erotische, of sexuele diensten.

Dit was in oss, op hun vorige adres.
 
In de Boterstraat, ja dat klopt. Toen had Godelieve, de eigenaresse, nog geen vergunning voor sekswerk. De salon heette toen "Paramedisch Instituut". Hahaha. Maar met betrekking tot de huidige salon is er geen enkele reden tot geheimzinnigheid. Ik heb in een eerdere discussie in dit forum het raadsbesluit over de vergunningverlening ooit teruggezocht.
 
Goede morgen,

Als ik op kinky binnen voor mij redelijke reisafstand kijk kom ik regelmatig bij Carpe Diem in Bostel uit. Ik zie steeds dat het een massagehuis is. Gisteren heb ik gebeld om te vragen of de dames ook "extra" diensten aanbieden. De gastvrouw zei letterlijk dat ze daar "geen uitspraak" over deed...

Iemand ervaring of en welke dames een wat groter pakket aanbieden?

Veel dames die op hun website staan zien er érg mooi uit!

groet,
Nick
Dat moet je ook met de dames zelf, op de kamer, bespreken. De ene biedt het uit zichzelf aan, bij de ander moet je er actief zelf naar vragen. Ik heb ervaring met Jennifer in Boxtel en Tamara en Amber in Oss. Alledrie in het echt minder knap dan je zou verwachten op basis van de foto's. Wel alledrie goede masseuses. Ik heb geen gebruik gemaakt van extra's en ook niet naar gevraagd, want ik kwam juist voor een massage met handmatig hp en dat is al duur genoeg (VIP / B2B / tantra). Voor pijpen en neuken ga ik naar andere dames.
 
Dat moet je ook met de dames zelf, op de kamer, bespreken. De ene biedt het uit zichzelf aan, bij de ander moet je er actief zelf naar vragen. Ik heb ervaring met Jennifer in Boxtel en Tamara en Amber in Oss. Alledrie in het echt minder knap dan je zou verwachten op basis van de foto's. Wel alledrie goede masseuses. Ik heb geen gebruik gemaakt van extra's en ook niet naar gevraagd, want ik kwam juist voor een massage met handmatig hp en dat is al duur genoeg (VIP / B2B / tantra). Voor pijpen en neuken ga ik naar andere dames.
Zo zie ik het ook. Ik kom nog wel eens bij Nooy, want zij geeft een fatsoenlijke massage, een leuke body to body en een spetterend handmatige HE. Heel ontspannend, maar meer zit er niet in; ze heeft er ook een hekel aan als klanten om extras vragen. Voor het betere pijp-, bef- en neukwerk heb ik andere favorietjes elders. Bij die andere favorietjes zit trouwens ook een Thaise masseuse, maar die werkt bij een reguliere salon dus die kan ik hier niet bespreken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan