Germanicus
Wandelaar
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5522728-victoria
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Onderweg naar huis wilde ik mijn Germaanse zaad lozen bij een mooie latina, derhalve kwam ik op de adv . van Victoria. Afspraak maken ging via de app en ik kom vrij snel terecht. Opfrissen kon helaas niet bij de locatie.
De date begon ansicht prima, Victoria is een Colombiaanse en het is de dame van de foto's. Ze heeft een leuke kopje en lekkere lichaam met een dikke kont. Na het afhandelen van de financiën heeft ze een korte tease dans gedaan en vervolgens op haar knieën mij gepijpt (mc). Pijpen was helaas niet haar forte, derhalve snel overgegaan naar intiem. Ze heeft een lekkere strak poes heb haar lekker in verschillende posities kunnen nemen om het in doggy af te maken lekker balls deep pompen (ze kon mijn forse penis goed hebben) en zo doende ook lekker condoom volgespoten.
Samengevat, Victoria is een mooie dame voor een korte neukbeurt, maar ik raad haar niet aan voor een lange date. Daarvoor was zij qua service niet goed genoeg in mijn beleving.
De date begon ansicht prima, Victoria is een Colombiaanse en het is de dame van de foto's. Ze heeft een leuke kopje en lekkere lichaam met een dikke kont. Na het afhandelen van de financiën heeft ze een korte tease dans gedaan en vervolgens op haar knieën mij gepijpt (mc). Pijpen was helaas niet haar forte, derhalve snel overgegaan naar intiem. Ze heeft een lekkere strak poes heb haar lekker in verschillende posities kunnen nemen om het in doggy af te maken lekker balls deep pompen (ze kon mijn forse penis goed hebben) en zo doende ook lekker condoom volgespoten.
Samengevat, Victoria is een mooie dame voor een korte neukbeurt, maar ik raad haar niet aan voor een lange date. Daarvoor was zij qua service niet goed genoeg in mijn beleving.
Laatst bewerkt: