Recensie Carolina, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronaldd

Newbie
11
17/10/24
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/carolina-3004/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ieder natuurlijk z'n smaak maar ik val al een blok voor dit type vrouw. Zuid-Amerikaans, klein, slank, strak, kleine borsten, goeie lekkere kont en, in geval van Carolina, een ongelooflijk knap gezicht (ja, ik weet dat dat subjectief is).

Anyway, ik had ze al een tijdje op m'n favorietenlijstje van Redlights staan maar ze verhuist nogal eens een keer van plek. Nu vandaag kwam het me uit en Brugge is weliswaar een uur rijden maar ik ken de stad, dat scheelt.

Via whatsapp deze ochtend vrij snel en makkelijk een afspraak kunnen regelen (in het engels). Op naar Brugge.

Het straatje is op zich makkelijk te bereiken maar parkeren is niet onderuit te komen zonder te betalen (€6 voor 1,5 uur, vooraf betalen en kenteken invoeren). Vijf minuutjes lopen, aangebeld bij een deurbelcam en de deur springt open. Stuk of twintig treden omhoog en daar staat ze dan.

In het echt nog veel mooier dan op de foto. Gekleed in een satijnen soort van pyama. Netjes. Mooi. Lekker. En met een waanzinnig gekmakende smile (perfecte rij witte tanden, mooie lippen en twinkelende bruine ogen). Haar lengte klopt wel met de info maar op de foto's lijkt ze langer. Ik (1m80) ben ruim een kop groter. Ze groet me met een soort van hug en een kus op de wang en leidt me nog een trap op naar haar kamertje (ik voel dat er meer mensen in huis zijn maar zie of hoor ze verder niet).

Het is er warm, erg warm. Vind ik op zich niet vervelend maar het valt wel op. Ze maakt oogcontact en raakt me ook regelmatig aan als we afspreken wat we gaan doen (ja dûh... neuken natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel).

Dan doet ze haar pyama uit en toont haar prachtige lichaam gehuld in een klein rode lingeriesetje. Wow! En ze begint aan mijn kleren te plukken. Als ik alleen m'n boxer nog aan heb, met een nogal zichtbare stijve (tja... dat gaat vanzelf), voelt ze er even aan en legt me achterover op bed en begint kusjes uit te delen.

Ik weet dat ze niet op de mond kust of tongzoent (beetje jammer is dat wel) dus kan dat haar niet aanrekenen. Er mag ook niet aan haar kutje gezeten worden (likken of vingeren), dat wist ik ook, staat ook in haar advertentie (niet zozeer dat het niet mag maar er staat niet dat het wel mag, en dat is op zich duidelijk genoeg). Waarom ga ik naar haar toe vraag je je af? Omdat ik het gewoon een ongelooflijk mooie vrouw vind. En aan de rest mag je naar hartelust zitten, yummy!

En dan doet ze alles uit. En ik volg graag. Ze komt op me liggen en glijdt met haar naakte lijf over het mijne. Ze is zelf ook erg warm voel ik. Ze schuift met haar strakke buik over m'n erectie. God, wat is haar lichaam warm! En lekker. Heel even ben ik blij verrast als ze overeind komt en op m'n bovenbenen zit en het lijkt alsof ze m'n pik zo zonder condoom in haar kutje wil stoppen maar nee... de donkerrode vrij strakke condoom gaat om. En dan begint ze lekker te pijpen. Niet snel, niet langzaam, niet diep, niet oppervlakkig, gewoon prettig. En ze kijkt me regelmatig aan om te zien hoe ik het vind. Op zich wel prettig maar ja, dat condoom hè.... ik snap en respecteer het, zij ook, maar je voelt natuurlijk niet zo gek veel. Ik denk ook dat dit condoom wat dikker dan normaal is. Het zij zo. Vervelend is het zeker niet, haar zuigwerk.

En dan komt er lekker op zitten. En glij ik moeiteloos naar binnen. Man, man, man wat lekker heet daarbinnen. En, ondanks het condoom, voelt het redelijk strak en soppig. Ze begint lekker op en neer te wippen en ik kneed haar borsten. Ik vraag nog even of ze echt niet wil tongzoenen maar nee. Dat gaat 'm niet worden. Zachtjes en vriendelijk wijst ze telkens m'n handen terecht als ik over haar klitje wil wrijven en aan haar mond of gezicht zitten lijkt ze ook niet heel aangenaam te vinden. Het zij zo.

Het voordeel van een condoom is, vind ik, dat ik veel langer kan doorgaan voordat ik moet spuiten. En dat geeft de kans op best wel wat standjes. Erg lekker vond ik het dat ze bovenop me lag, met haar borsten op m'n borst en met haar onderlijf lekker op en neer op m'n pik reed. Het geilst vond ik de missionaris waarbij ze haar benen in m'n nek kon leggen en ik diep naar binnen kon pompen terwijl we elkaar aankeken. Het duurde wel even en ik kwam maar niet. Dat condoom hè, haha. Uiteindelijk hard klaargekomen op z'n hondjes met uitzicht op die fantastische kont. Mmm.

En dan is het klaar. Vochtige doekjes erbij en aankleden geblazen. Na drie kwartier het sein voor de aftocht denk ik dan. Had voor een uur betaald (150) maar zei dat het zo wel goed is. Zij kan het beter gebruiken dan ik.

Ze is waanzinnig mooi. Ze is lief en aardig. Ze is erg warm en superheet van binnen maar communiceren is lastig. Nog een beetje proberen te babbelen maar dat ging moeizaam. Ik heb begrepen dat ze om de week ofzo wel ergens anders in België zit.

Al met al een lekkere eerste keer voor mij bij een dvp. Ondanks de beperkingen (geen tongzoenen, geen beffen of vingeren, alles met condoom), die ik ook wist en vooraf en tijdens op een vriendelijke manier werden duidelijk gemaakt, zou ik ze graag weer willen zien ooit. Ze is zo mooi...

Opmerking: ze is echt de dame op de foto's maar dat zijn meer glamourfoto's. In het echt ia ze normaler en in mijn ogen mooier en liever.

Terug
Bovenaan Onderaan