- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5217545-carolina
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Niet de dame van de foto. Ben toch naar bunnnen gegaan omdat ik zo geil was. Klein mollige dame deed open met peer gevormde tietjes en een beugel (zeker niet de borsten die op fotos staan). Hadden deepthroat afgesproken zonder en zoenen met tong, 69 en vingeren.
Probeerde de heletijd ipv pijpen aftrekken, stopte om de 5 sec, ging ze weer met dr hand. Moest haar hoofd hele tijd maar richting m'n piemel sturen en aangeven niet trekken maar pijpen was de afspraak. Zoenen deed ze heel klein beetje, vingeren mocht wel en het zien van haar heb ik maar gekozen om toch geen 69 te doen. Dus weet niet of dat mocht uiteindelijk. Alhoewel ze niet aan afspraken hield en totaal andere dame was ze wel erg lief.
Ik geef haar 3 sterren omdat ze gewoon wel lief was en probeerde connectie te krijgen soort van en wel gewoon glimlachte de hele tijd. Qua handelingen 1,5 ster
Probeerde de heletijd ipv pijpen aftrekken, stopte om de 5 sec, ging ze weer met dr hand. Moest haar hoofd hele tijd maar richting m'n piemel sturen en aangeven niet trekken maar pijpen was de afspraak. Zoenen deed ze heel klein beetje, vingeren mocht wel en het zien van haar heb ik maar gekozen om toch geen 69 te doen. Dus weet niet of dat mocht uiteindelijk. Alhoewel ze niet aan afspraken hield en totaal andere dame was ze wel erg lief.
Ik geef haar 3 sterren omdat ze gewoon wel lief was en probeerde connectie te krijgen soort van en wel gewoon glimlachte de hele tijd. Qua handelingen 1,5 ster