Ik ben wel direct mee danVraag eens aan haar of ze open staat voor een girlsreview tit bukkake. Spreken we met zijn allen af om heel die tieten onder te sauzen. Inleg €50,- de man
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben wel direct mee danVraag eens aan haar of ze open staat voor een girlsreview tit bukkake. Spreken we met zijn allen af om heel die tieten onder te sauzen. Inleg €50,- de man
Die had je zaterdag (30/12) zelf kunnen maken want ze was aanwezig. Nauwelijks te zien weliswaar, want ze werd gedurende 3 uren (ofzo) door een en dezelfde klant afgeragd en vertrok direkt daarna, moege(st)reden naar huis.Is er ergens een foto van haar?
Tiens, ze kon/wou geen tijd maken voor jou als laatste klant?Alleen jammer dat toen ze eindelijk verscheen, al in skibroek met wintertrui, me wegwuifde en ik iemand anders moest uitzoeken
Tja, zo is't nie moeilijk natuurlijk, hé zeg. Carolien zit daar natuurlijk niet voor ons schoon ogen of onze six-pack... it's all about the money, guys!Tiens, ze kon/wou geen tijd maken voor jou als laatste klant?
Mijn laatste bezoek, was ook in dezelfde omstandigheden.
Stond lang te wachten, dan zag ik ze en was ze al gekleed in training om huiswaarts te gaan...
Maar ze maakte wel aanstalte dat ze nog tijd kon/wou maken voor mij
Misschien iets meer aandringen?
Anderzijds, bij mij wist ze dat er 300 euro op het spel stond, men zou voor minder een uitzondering maken dan
Feit!Tja, zo is't nie moeilijk natuurlijk, hé zeg. Carolien zit daar natuurlijk niet voor ons schoon ogen of onze six-pack... it's all about the money, guys!
Denk dat je mij Carolien niet moet leren kennen hoor, wel integendeelIk zal haar de volgende keer weer om haar nummer vragen en jullie informeren. Ze hield me altijd up to date via whatsapp/sms maar heb sindsdien een nieuw nr
Edit: correctie, iedereen die niet met oogrollende emoties reageert en verder geen enkele bijdrage levert.
Want sinds ik met haar prive videos opneem (4x tot nu toe), kan ze het toch niet laten op mij erop te wijzen dat ik de eerste keer 350 betaald heb, daar waar ik de laatste 3 keren 'maar' 300 betaalde...
who cares, ik betaalde toch altijd 300 ipv 350..ze kan blijven proberen, ik zuig alvast toch aan die lekkere giga memmen van haar voor 300 euro inclusief souvenirtje.. zulke dingen krijg je als je dat soort bedragen zomaar op tafel gooit...
Heb jij het niet over Vanessa?Is dit de dame met een licht getint uiterlijk, die alles netjes uitlegd voordat je begint? Ben opzoek naar de grootste tieten die ik kan vinden, hopelijk kunnen jullie helpen. Heeft iemand een ideewanneer ze werkt?
Inderdaad, dan kan ik Karolien nog niet, werkt ze regelmatig nog?Heb jij het niet over Vanessa?
Inderdaad, dan kan ik Karolien nog niet, werkt ze regelmatig nog?Heb jij het niet over Vanessa?
Lijkt me meer over de size dan de kleur te gaan..Laatst zag ik nogal nen grote neger voor haar raam staan en ik hoor ze zeggen dat ze ging proberen t is te hopen dat het geluk is ? Zulke dames zouden er meer moeten zijn . Geen discriminatie ?
Inderdaad dien indruk had ik ookLijkt me meer over de size dan de kleur te gaan..
Zie je haar nog wel es staan? Geen zin om voor niks naar Antwerpen af te reizen.Laatst zag ik nogal nen grote neger voor haar raam staan en ik hoor ze zeggen dat ze ging proberen t is te hopen dat het geluk is ? Zulke dames zouden er meer moeten zijn . Geen discriminatie ?
Die laat iedereen binnen! Die discrimineert niet! Ze heeft zelf een kind van een Marokkaan! Maakt dus niet uit wat voor kleur je hebt! Gaat haar om het geld!Laatst zag ik nogal nen grote neger voor haar raam staan en ik hoor ze zeggen dat ze ging proberen t is te hopen dat het geluk is ? Zulke dames zouden er meer moeten zijn . Geen discriminatie ?
Vanessa is al lang niet meer achter de ramen werkzaam, al meer dan een jaar niet.Heb jij het niet over Vanessa?
interessante privé info....Die laat iedereen binnen! Die discrimineert niet! Ze heeft zelf een kind van een Marokkaan! Maakt dus niet uit wat voor kleur je hebt! Gaat haar om het geld!