Recensie Carola, Sint Niklaas 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

07121998

Newbie
8
12/03/24
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Soft SM
  8. Speciale kleding verzoek
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
20cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/carola-bellucce-5/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dinsdagmiddag bij deze mooie dame langsgegaan, had gevraagd voor high heels te kunnen dragen. Bij binnenkomt kennismaking en betaald dan mocht ik mijn kleren op een stoel hangen en zijn we begonnen met een beetje aan elkaar voelen en begon ze direct met haar mooie kont tegen mijn te bewegen en pakte men hand direct naar haar lul, die overigens al lekker hard aan het worden was. Daarna begon ze lekker dominant te zijn, ze zette me op mijn knieën en mocht beginnen pijpen en vrij kort daarna begon ze met keelneuken. Dan op bed beland waar ze me doggy wilde neuken dit ging w l niet van de eerste keer maar na aangeven om eerst wat rustig te doen begreep ze het wel maar eens ze in me zat werd ze helemaal wild. Na de daad nog een beetje gebabbeld want ze probeert Engels te leren. Na het babbelen begon ze wss toch weer geil te worden en he dat ze me terug uit gekleed en hebben we nog een tweede ronde gedaan. Het betaalde half uur is dus een volledig uur geworden. Samengevat een geweldige ervaring en iemand die echt haar vak graag uitoefend haar 25 cm is mss wel wat te veel denk eerder rond de 20cm maar wel mooi dik. Herhalingsgevaar zeer groot.

Ik ben 2 maanden geleden bij haar geweest. Mannenstem en heel dominant. Probeerde ook ongevraagd zonder condoom te pnetreren. Was slecht gezind toen ik zei met. Daarna zeer stevig geneukt en niet geluisterd toen ik kalm aan vroeg. Wel lekker zaad

Terug
Bovenaan Onderaan