Recensie Carol, Wetteren/Zuienkerke/Knokke 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oi. Gisteren middag eindelijk terug bij carol geweest. Mooi appartement aan station Brugge. Denk nog een grote week, ze blijft nergens lang wel altijd in West of oost Vlaanderen. Ontvangst was zoals altijd heerlijk, ik voel me onmiddelijk 10 jaar jonger. Wat een mooie vrouw. Op dit moment in de regio is ze de knapste vrouw en zeker haar service. Als je niet bedrogen wil zijn. Het is maar een tip dat ik geef. Herhaling, wat denk je. Meer dan 100%

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/carol-borges/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal zou ik bij een advertentie zoals die Carol denken "weer zo één". Maar na de goede reacties van de collega's hierboven ben ik ze ook gaan bezoeken.

En amai... Wat een bom... Top ervaring!

Contact via WA was relatief vlot en ik kreeg dan ook duidelijke instructies waar zij zich bevond aan het station van Brugge. Afgesproken voor een uurtje. Ze deed open in een negligé met daaronder een heel mooi setje. En ik moet zeggen... Wat een lichaam. Ze is niet van de grootste maar wat een bom. Mooi setje dat haar curves accentueerde, een ferme valse boezem, goeie kont en haar en make-up mooi gedaan, zeer verzorgd, rook lekker.. kortom, echt een plaatje.

In het begin was het wat stroef. Communicatie is inderdaad in gebrekkig Engels maar na wat gelach kwam ze al wat los. Helaas zat PZC er voor mij niet in. Geen idee waarom, kon ze niet echt uitleggen. Soit, ook met condoom was de pijpbeurt wel een goeie. Ze geeft zich volledig en neemt hem volledig naar binnen. Wat een zicht ook met die kont in de lucht. Ze vergeet ook zeker de ballen niet. Je moet maar een kleine hint geven en ze weet wat je wil.
Ze wou hierna er direct invliegen met "inside you?". Yes, please. Met die extra stimulans duurde het niet lang of ronde één zat er op door haar handwerk.

Vervolgens best wel wat gepraat wat verrassend vlot ging in haar gebrekkig Engels. Dan nog een korte douche en ronde twee kon beginnen. Ze pijpte mij klaar en kwam op me zitten. Zoals altijd draai ik niet meer op volle kracht tijdens ronde twee en dat had ze precies door. Dus wat doet ze; ze recht haar rug en grijpt naar mijn ballen en perineum (zoek dat maar es op) met haar nagels. Zalig. Ze geniet er ook gewoonweg van dat ze u zo kan doen genieten. De motor draaide terug op volle toeren. Ze draaide zich plots om en stak haar beneden onder mijn benen met haar kont naar mij. Zonder dat ze het zelf wist, is dit wel een van mijn favoriete standjes. Hierbij begon ze stevig te rijden en nu kon ze ook veel gemakkelijker aan mijn zwakke plek. 't Zijn er niet veel die mij in ronde twee konden laten klaarkomen. Wat was dat zalig.

Zacht uitgedrukt, 't was ongelofelijk goed.

Ze blijft nog een week en anders is het voor januari/februari zei ze.

Terug
Bovenaan Onderaan