- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-face.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Als beginnend wandelaar heb ik enkele slechte ervaringen gehad alvorens dit forum te ontdekken.
Na veel meelezen en enkele afspraken gemaakt met de "toppers" in mijn regio waaronder Anissa en Sophia Sweet.
Begin deze maand de stap terug gewaagd om een afspraak te maken met iemand zonder bestaande review.
Deze ervaring mag zeker naast deze van de "toppers" staan waardoor ik ook een review wil geven.
Eerste date was in Zuienkerke waarbij accommodatie niet super was, ondertussen is Carol verhuisd naar een appartement in Knokke.
Ontvangst was hartelijk en het is 100% de klassevolle dame van de foto's. Enkel de taal is moeilijker maar via een vertaalapp verloopt alles zeer vlot en correct.
Ze vertelde dat ze om de paar weken wil verhuizen en doet enkel dates vanaf 1u omdat ze zo de volledige tijd kan nemen voor de klant.
Carol is heel aangenaam in de omgang, gevoel voor humor en de "klik" was er dan ook meteen waardoor ik me "thuis" voelde.
Voluit tongzoenen en een prachtig lichaam, nog knapper dan op de foto's.
PZC en prostaatmassage was ongelooflijk goed met echte deeptroat , het duurde dan ook niet lang alvorens ik klaarkwam. ( CIM niet mogelijk).
Na wat gebabbel en geknuffel over gegaan tot de 2e ronde.
Eerst heb ik haar uitgebreid gebeft waarbij ze na enige tijd heerlijk klaarkwam.
Carol heeft me zalig erna bereden waarna ik haar in doggy heb genomen ( wat een kontje!) en een 2e keer klaarkwam.
Super ervaring zelfs met de taalbarrière, mij ziet ze zeker nog terug.
Na veel meelezen en enkele afspraken gemaakt met de "toppers" in mijn regio waaronder Anissa en Sophia Sweet.
Begin deze maand de stap terug gewaagd om een afspraak te maken met iemand zonder bestaande review.
Deze ervaring mag zeker naast deze van de "toppers" staan waardoor ik ook een review wil geven.
Eerste date was in Zuienkerke waarbij accommodatie niet super was, ondertussen is Carol verhuisd naar een appartement in Knokke.
Ontvangst was hartelijk en het is 100% de klassevolle dame van de foto's. Enkel de taal is moeilijker maar via een vertaalapp verloopt alles zeer vlot en correct.
Ze vertelde dat ze om de paar weken wil verhuizen en doet enkel dates vanaf 1u omdat ze zo de volledige tijd kan nemen voor de klant.
Carol is heel aangenaam in de omgang, gevoel voor humor en de "klik" was er dan ook meteen waardoor ik me "thuis" voelde.
Voluit tongzoenen en een prachtig lichaam, nog knapper dan op de foto's.
PZC en prostaatmassage was ongelooflijk goed met echte deeptroat , het duurde dan ook niet lang alvorens ik klaarkwam. ( CIM niet mogelijk).
Na wat gebabbel en geknuffel over gegaan tot de 2e ronde.
Eerst heb ik haar uitgebreid gebeft waarbij ze na enige tijd heerlijk klaarkwam.
Carol heeft me zalig erna bereden waarna ik haar in doggy heb genomen ( wat een kontje!) en een 2e keer klaarkwam.
Super ervaring zelfs met de taalbarrière, mij ziet ze zeker nog terug.