- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9101393-carol
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen weekend kreeg ik een app van Lara https://www.girlsreview.nl/threads/lara-amsterdam-noord.30396/ dat ze onderweg was naar ons land dus gelijk een afspraak ingepland voor deze week. Toen de dag aanbrak had ze gecancelled omdat ze ziek was maar ze had wel een nieuw vriendn mee die in dit vak wil gaan beginnen of ik eventueel interesse had om met haar af te spreken.
Ik kreeg de contactgegevens want ze had nog geen adv waren ze mee bezig.
We hadden een leuk gesprek en gelijk maar afgesproken, ik kreeg onderweg nog een videocall van haar en dat was leuke voorpret.
Uiteindelijk was ik bij haar aangekomen en zag ik daar een hele leuke dame uit Colombia.
Het was even wennen aan begin want bleek haar eerste klant te zijn maar ondanks dat ze wist wel hie ze een man moet behandelen en daar was niks mis mee ook al lijkt ze vrij onschuldig het is wel een duiveltje in bed ik heb me vermaakt. En is zeker voor herhaling vatbaar sterker nog de vervolgafspraak is ingepland.
Ze is een uitstekende GFE maar zodra ze wat meer op haar gemak voelt dan komt ze aardig los.
Bij deze heb ik weer een toppertje erbij net als de rest van deze groep.
Ik kreeg de contactgegevens want ze had nog geen adv waren ze mee bezig.
We hadden een leuk gesprek en gelijk maar afgesproken, ik kreeg onderweg nog een videocall van haar en dat was leuke voorpret.
Uiteindelijk was ik bij haar aangekomen en zag ik daar een hele leuke dame uit Colombia.
Het was even wennen aan begin want bleek haar eerste klant te zijn maar ondanks dat ze wist wel hie ze een man moet behandelen en daar was niks mis mee ook al lijkt ze vrij onschuldig het is wel een duiveltje in bed ik heb me vermaakt. En is zeker voor herhaling vatbaar sterker nog de vervolgafspraak is ingepland.
Ze is een uitstekende GFE maar zodra ze wat meer op haar gemak voelt dan komt ze aardig los.
Bij deze heb ik weer een toppertje erbij net als de rest van deze groep.