- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Roemeense dame die begin de 30 is, met silicone borsten die ze echt gewoon laat zien aan haar raam en er ook niet om maalt dat ze uit haar bh hangen.
Was meteen verkocht toen ik dit zag en binnen was ze zeer vriendelijk en we spraken af voor 100 euro voor 40min.
Ze pijpte me zonder condoom (op mijn aanvraag) en deed dit zeer goed en terwijl mocht ik haar poesje likken en mee spelen met m'n vingers.
Daarna gestart in missio, om dan vervolgens toch zeer hard te mogen doorgaan in doggy en ook heerlijk klaargekomen op deze manier.
Enig minpuntje... ze rookt enorm veel en dit ruik je ook wel maar dat doet niks aan de rest van haar service.
Was meteen verkocht toen ik dit zag en binnen was ze zeer vriendelijk en we spraken af voor 100 euro voor 40min.
Ze pijpte me zonder condoom (op mijn aanvraag) en deed dit zeer goed en terwijl mocht ik haar poesje likken en mee spelen met m'n vingers.
Daarna gestart in missio, om dan vervolgens toch zeer hard te mogen doorgaan in doggy en ook heerlijk klaargekomen op deze manier.
Enig minpuntje... ze rookt enorm veel en dit ruik je ook wel maar dat doet niks aan de rest van haar service.