Dan maar meteen gehoor aan Indomen's hartekreet ("ik snap niet dat er zo weinig over haar geschreven wordt"). Bij afwezigheid van Patricia (en van Erica die met vakantie is) na lange tijd (7 jaar) weer eens bij Carmen binnen gelopen. Niet dat ze vaker niet waard zou zijn geweest hoor, absoluut wel, maar toch kwam het er niet van.
Vandaag had ik net Indomen's recensie gelezen, daaruit begrepen dat beffen (of rimmen) in het pakket zat, zelfs zonder toeslag. En ook verder een inspirerend verslagje. En toen ik langsschilderde, wachtend op Patricia, sprak ze me ook aan (net als de passanten voor en na mij trouwens) en bracht me op het idee 'als Patricia niet opduikt,..'. Zogezegd zo gedaan.
Carmen is iets ouder geworden (net zoveel als ik, alleen zie je het bij haar veel minder haha), maar nog ongeveer net zo mooi als bij mijn vorige bezoek. Een flink gebruind, mooi gezicht, vrijwel perfect lichaam (dat "vrijwel" is alleen maar voor alle zekerheid, want ik heb geen non-perfecties geconstateerd -was er ook niet naar op zoek). Vriendelijk en gastvrij -al vond ik haar wat stiller dan ik mij meende te herinneren en ook Indomen aangaf. Maar alleszins toch aangenaam gezelschap. Beffen was zeker mogelijk (naar haar rimmen heb ik niet gevraagd, dacht probeer ik wel al doende).
Eerst een gezellig en knus -beide geknield- elkaar verkennen, Carmen heeft perfect gevormde, heel fijn aanvoelende borsten. Volgens mij puur natuur, maar mocht dat niet zo zijn dan is het niet te merken. Aanraken en zoenen ervan geen probleem.
Daarna op mijn verzoek over op beffen. Ook dat ging prima, Carmen ondersteunde het met geluidjes (over de echte beleving ben ik bij een professionele dame altijd wat sceptisch, maar ik waardeer het toch wel als stimulans/dienstverlening). Rimmen beetje voorzichtig geprobeerd en was geen bezwaar. Zeker weten dat ik het beide heel lekker en aangenaam vond om te doen bij deze mooie dame...
Carmen maakt, zoals ook anderen al schreven, absoluut geen haast en je mag zelf bepalen wanneer je een volgend stukje van je wensen in vervolg mag zien gaan. Ik had denk ik ook nog een tijd door kunnen gaan met beffen, maar koos voor overgaan op pijpen. Tussendoor een wasbeurt van Carmen bij zichzelf. Ook dat pijpen (met condoom, ook niet anders gevraagd) doet Carmen prima en heel lekker, toegewijd, rustig en diep met stevige likjes en "slobber"effecten. Ze kijkt je ook regelmatig even aan daarbij. Behalve het aangename gevoel dus ook een plezier om te zien.
Na een tijdje informeerde Carmen of ik wilde dat ze nog even doorging of misschien al wilde neuken. Ja, dat laatste. Ik koos voor Carmen on Top -"jij graag bovenop", want ik probeerde eraan te denken dat ze goed Nederlands spreekt, -zelf ben ik helemaal gewend aan Engels als voertaal bij mijn bezoekjes-.
Bij dit girl on top wilde ze zelf actief beginnen maar liet het aan mij over toen ze merkte dat ik het oppakte. Het was heel knus en Carmen boog genoeg voorover om haar borsten ondertussen te kunnen kussen. Na haar even de actie te hebben laten overnemen (dan geniet ik nog net iets meer van dat knusse) kreeg ik zin in een wisseling naar doggy.
Ook dit voelde weer prima, Carmen ging er ook goed toegankelijk voor zitten en die mooie billen en rug... ook weer genieten dus.
In het algemeen finish ik pas met (eigen) handwerk -ook al is het de lekkerste dame van de wereld-, en na een aangenaam verpozen in doggy dus daartoe overgegaan. Daarbij geholpen, beide weer geknield, door de verkennende vingertjes van Carmen, en mijn hoogtepunt kwam terwijl ik knus mijn hoofd tegen haar borst aan vleide, haar tepel zoenend. Wat wil je nog meer....
Grappig, ik heb mijn recensie op Hookers van 7 jaar geleden teruggevonden. En op enkele details na had ik die zo weer kunnen plaatsen, inclusief het verloop, mijn indrukken en beleving én de meer technische details! Pijpen was nu nog aangenamer, in plaats van girl on top toen missio (en doggy) gedaan. En Carmen was nu wat stiller -maar niettemin vriendelijk hoor-.
Het was warm en bovendien bleek dat ze zeer aanstonds op vakantie gaat, dus misschien was ze daar ook een beetje mee bezig. Hoewel ze steeds prima aandacht toonde voor haar klant.
Voor het invullen van de recensiecijfers sluit ik maar aan bij voorgangers met leeftijd 25-30, maar het zou best ook wel in de volgende categorie kunnen zitten, gelet op haar staat van dienst in Alkmaar. Je ziet het niet aan haar. Wat algemeen oordeel betreft zou ik haar eigenlijk een zeer goed willen geven.
Samenvattend weer een aangenaam weerzien met Carmen, een mooie vriendelijke en ruimhartige dame die ik zeker breed kan aanraden (behalve misschien wie valt op heel stevige of heel magere dames of verdergaande eisen / wensen voor handelingen heeft). Maar dus zeker ook voor wie nog niet (veel) ervaring heeft met raamdames. Alleen is ze dus zeer binnenkort ook even met vakantie... Relevant misschien om te weten is dat ze normaliter vaak nog laat in de avond aanwezig is, als veel dames als naar huis zijn.