- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik heb gisteren middag genoten van deze prachtige DVP . Ze stond al een tijd op mijn wensenlijst. Dus een praatje gemaakt en naar binnen gegaan voor haar instaptarief van €40 p+n mc. Ik gaf haar €50 en mocht dan langer blijven/genieten. Vaak denk je dat mooie vrouwen niet vriendelijk of gezellig zijn, maar zij was dit beslist wel. Deze mooie Roemeense vrouw niet groot van postuur maar een zeer vol lichaam met een paar heerlijke grote borsten, daar val ik voor. Ze was gezellig en vriendelijke en praatte en lachte tijdens ons heerlijk klein half uurtje. Na uitkleden en de wastafel drukte ik haar in mijn armen en mijn mond ging snel naar haar borsten en tepels om daar volop van te genieten. We gingen snel van staand naar liggen op bed en heb uitgebreid haar kut gekust en gelikt met speciale aandacht voor haar clit en hier kan ze heerlijk van genieten. Na dit 10 min gedaan te hebben was ik aan de beurt om gepijpt te worden mc. Ze deed dit vol overgave en ik genoot er zeer van. Na 10 min werd het tijd om haar te neuken en we begonnen standje doggy heerlijk tegen haar prachtige kont stoten. Ze voelde opmerkelijk strak aan waar ik erg van genoot. Van doggy naar missio om het af te maken en het condoom te vullen. Ik denk dit is een blijvertje voor mij en kom zeker bij haar terug. Een ruime 8.