Fronsjejeeenongeluk
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/playful-and-hot-blonde.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik yeb vandaag deze dame bezocht. Haar profiel is niet helemaal waarachtig. Ze staat niet op alle foto's en ze is geen 35 jaar maar 25. Ze vertelde mij dat ze het account niet zelf beheert.
Maar voor de rest een mooie verschijning. Grote borsten weliswaar niet naturel. Dikke siliconen! Smalle taille en een goeie kont waar je gerust in mag knijpen. Carla knijpt ook graag. Pijpen was met condoom en dat doet ze goed. En terwijl ze mij pijpte likte ze ook mijn ballen. Daarna heb ik even haar lichaam van kop tot teen verkent en zo richting haar natte poesje. En haar even goed stevig gelikt, En haar klitje gezogen. En dat vond ze geweldig. En na het likken heb ik haar stevig geneukt in missionaris. En toen ik mij terug trok na de daad hing het condoom vol Cream!!! En daarna gedoucht. En nog wat over tijd gekletst.
Maar voor de rest een mooie verschijning. Grote borsten weliswaar niet naturel. Dikke siliconen! Smalle taille en een goeie kont waar je gerust in mag knijpen. Carla knijpt ook graag. Pijpen was met condoom en dat doet ze goed. En terwijl ze mij pijpte likte ze ook mijn ballen. Daarna heb ik even haar lichaam van kop tot teen verkent en zo richting haar natte poesje. En haar even goed stevig gelikt, En haar klitje gezogen. En dat vond ze geweldig. En na het likken heb ik haar stevig geneukt in missionaris. En toen ik mij terug trok na de daad hing het condoom vol Cream!!! En daarna gedoucht. En nog wat over tijd gekletst.
Laatst bewerkt: