Recensie Carina, Eindhoven, Baekelandplein 7R 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren Carina voor de 2e keer in een week bezocht. Heb haar heerlijke voor de verandering gebefd. Van alle dames die PZC is zij wel de koningin, dat doet ze wel met passie. Hoe haar tongetje over je schacht en rondom je eikel glijd is gewoon echt geil en te verslavend ik heb weer wat tijd bijgekocht :). Het smaakt elke keer naar meer. Haar Cockworship is second to none!

Laatst bewerkt:
I don't even visit any other girl. Carina is exactly what im looking for in a booking. The connection feels so real with her and her blowjob skills are ridiculously good. I could literally sit there for hours just getting delighted by her. I'm not met anyone that sucks like her. A real queen

Ja ik weet dat een van de 2 sws wel een vaste dag is, ga de gok toch eens wagen haha

Edit:
Het was mijn Lucky day, ze was er. Heerlijk lange kamer gedaan. Elke keer als ik bij haar ben geweest vraag ik me toch af waarom ik de gok bij een andere dame maak als ze er niet is. Wat een toppertje blijft het toch en ook haar vrolijkheid altijd daar kunnen er nog veel wat van leren.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan