Recensie Caramella/Charley, Groningen (tevens Den Haag, Geleenstraat) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
smaken verschillen, eerlijk gezegd is dit ook niet het type dame waar ik normaal bij naar binnen zou gaan. Het was echter een aangename verrassing.

//Edit mod. Bestond topic in privé ontvangst en topic in ramen Den Haag. Topics samengevoegd tot één topic. Dit topic is zichtbaar nu in beide subforums.

Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb deze mooie halfbloed al een paar keer zien staan maar ze is vaak druk.
Vanavond was ze vrij en ik ben een babbeltje gaan maken. Ik mocht even snel naar binnen voor een vluggertje.

Leuk gesprek gehad in het Nederlands voor de verandering. Ik vind dit heel geil als een DVP Nederlands spreekt als moedertaal.

Ik ga lekker liggen en ongevraagd neemt ze mijn pik zonder condoom in haar mond ik werd echt boter geil wat gebeurt er nu?
Ze zegt normaal vraag ik hier 30 euro extra voor maar ik heb hier gewoon zin in.

Daarna vroeg ze me op een hele geile manier hoe ik haar wilde neuken.
Pffff ik hield het helaas niet lang vol wat een topper is dit!

Volgende keer ga ik voor een full GFE! Herhalingsgevaar 200%

Toen zij net begon met dit werk, ca 2012, had ik ook de grootste lol met haar, bijna alles kon, zonder bijbetalen.
En ik zeg het nog steeds: het is een lekker ding, jammer dat zij haar lichaam heeft laten verbouwen, want naturel was ze voor mij al mooi, stevig en lekker genoeg.

Terug
Bovenaan Onderaan