- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/6339627-candy
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Waar ik normaal de voorkeur heb voor wat meer chubby en grote borsten/kont ben ik vandaag bij de slanke Candy langs geweest. Ze zit strak in haar vel met kleine borsten, maar heerlijk grote tepels. Op aanraden van Dena ben ik er blind naartoe gegaan. En dat was geen slechte keus!
Het is een dame die nieuw in het vak is. Maar zeker geen slechte. Ze babbelt lekker mee, een goed gesprek kan je zeker met haar voeren. Haar kunsten zijn ook zeker goed. Ze zoent vol overgave en pijpt heerlijk (mc). Ze laat het gewillig toe om gelikt te worden, ze werd heerlijk nat. Neuken is ook zeker goed en actief, niks om over te klagen. Het enige negatieve puntje is dat ze een beetje overdreven is met "schatje dit", "schatje dat". Dat hoeft van mij niet zo.
Ondanks dat ze verre van chubby met grote borsten is, is dit een enorme aanwinst voor Nijmegen. Herhalingsgevaar 9/10.
Het is een dame die nieuw in het vak is. Maar zeker geen slechte. Ze babbelt lekker mee, een goed gesprek kan je zeker met haar voeren. Haar kunsten zijn ook zeker goed. Ze zoent vol overgave en pijpt heerlijk (mc). Ze laat het gewillig toe om gelikt te worden, ze werd heerlijk nat. Neuken is ook zeker goed en actief, niks om over te klagen. Het enige negatieve puntje is dat ze een beetje overdreven is met "schatje dit", "schatje dat". Dat hoeft van mij niet zo.
Ondanks dat ze verre van chubby met grote borsten is, is dit een enorme aanwinst voor Nijmegen. Herhalingsgevaar 9/10.