Recensie Candy, Almere 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mucevol

Wandelaar
31
16/08/21
53
3
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6905729-candy
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zag al een tijdje Candy op Kinky maar ze ontving toen niet bij in de buurt.

Afspraak ging redelijk gemakkelijk. Hoge nood die dag. Ik had haar op dezelfde dag een berichtje verstuurd of ik in de middag kon komen. Ze kon al binnen 20 minuten ontvangen. Prima of 30 minuten ben ik er.

ze had me in de app gevraagd wat ik wou. Ik zei ik wil sowieso anaal. Over de tijd beslis ik wel als ik er ben.

Foto's zien er heel veelbelovend uit. Helaas is het de werkelijkheid een verschil tussen zwart en wit. Niet dat ze lelijk is(ook niet de mooiste), maar ik betwijfel of het haar foto's zijn waarmee ze adverteert. Ze is van Thaise afkomst, ik dacht meer Chinees aan de hand van de foto's. Ze is heeft meer een getinte huidskleur dan op de foto's.

Ik moest een foto van de ingang sturen naar haar als ik er was. Bleek dat ik via de achteringang moest Ivm defecte voordeur.
bij de achteringang deed ze de deur voor me open en gingen we naar haar kamer toe. Ik hoorde nog een andere Thaise praten, waarschijnlijk was het Kitty.

in haar kamer vroeg ze hoe lang ik wou, een vluggertje werd het voor mij. Ik Vond haar verschijning toch tegenvallen, kwam vooral door de fotos. Ik heb al een zwak voor Aziatische dames, maar al had ze met een echte foto van haar gebruikt zou ik ook afspraak hebben gemaakt. Haar lichaam is niet verkeerd, ze is slank. Haar gezicht is wat schattig maar niet mooi ofzo.

Binnen in haar kamer het financiële gedeelte afgehandeld. En ging ze haar kont spoelen, ik denk dat ze het eerder had moeten doen.
Ik lag al op bed. Zij pakte al een condoom en masseerde mijn pik. Pik hard, condoom eromheen. Helemaal geen voorspel. Meteen naar de daad.
Ze ging al op zijn hondjes positioneren. En zei dat ik het rustig aan moest doen.

Ik ging in haar kontje, ze kreunde nogal. Naarmate ik aanvoelde dat het beter ging ik sneller en harder stoten. Ik heb haar denk 6 tot 7 minuten in haar kontje geneukt voordat ik klaarkwam. Nog een paar nastootjes na mijn ontlading. En toen voorzichtig eruit. Condoom zag er niet fris uit, ze had veel eerder moeten spoelen of de afspraak naar een latere tijdstip.

snel aangekleed en toen was ik weg.
als de nood hoog(heel hoog) is en ze is in de buurt dan maak ik in de toekomst wel een afspraak.

Ik heb alleen een beoordeling gegeven voor het anale gedeelte omdat dat het enige is wat we hebben gedaan

Terug
Bovenaan Onderaan