- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/massage/relaxation-plaisir-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Enige tijd geleden bij Candice geweest in Jupille, andere dame was plots niets bereikbaar en ik zat met een volle zak. Deze dame interesseerde me ook al langere tijd.
Na haar geapped te hebben vlug een adres gekregen en er heen gereden. Het is een tamelijk groot huis en het kan niet missen wat hier de bedoeling is.
Ze ontvangt onder het huis in de kelder in een oude muffe ruimte.
Ik had afgesproken voor een massage met handmatig hoogtepunt, voor €50.
Massage stelde niet veel voor en mocht me snel omdraaien, ze heeft flinke neptieten en je mag overal aankomen,
Ook masseerde ze mijn lul met haar borsten, duurde niet lang of alles tegen haar borsten gespoten.
Al met al een ietwat vreemde ervaring, ze spreekt alleen Frans en is al wat ouder,
Ik had het gevoel afgewerkt te worden maar toch was het geil. Wellicht eens terug gaan om haar te neuken want dat is ook allemaal mogelijk.
Na haar geapped te hebben vlug een adres gekregen en er heen gereden. Het is een tamelijk groot huis en het kan niet missen wat hier de bedoeling is.
Ze ontvangt onder het huis in de kelder in een oude muffe ruimte.
Ik had afgesproken voor een massage met handmatig hoogtepunt, voor €50.
Massage stelde niet veel voor en mocht me snel omdraaien, ze heeft flinke neptieten en je mag overal aankomen,
Ook masseerde ze mijn lul met haar borsten, duurde niet lang of alles tegen haar borsten gespoten.
Al met al een ietwat vreemde ervaring, ze spreekt alleen Frans en is al wat ouder,
Ik had het gevoel afgewerkt te worden maar toch was het geil. Wellicht eens terug gaan om haar te neuken want dat is ook allemaal mogelijk.
relaxation plaisir
jupille haut, accès facile (accessible fauteuil) parking, sophrologue de formation pour une pause sensualité proposée
www.quartier-rouge.be