Recensie Candela (col) 28, Emma's angels 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Meubelstuk
Forumpionier
1.079
23/07/21
921
41
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels-trio-actie.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eens naar dit nieuwe huis afgezakt. Moest er toch langs passeren en de nood was het hoogst en candela bleef maar in mijn hoofd rondspoken nadat ik haar foto's op het andere privé huis had gezien(emanuellas angels) en ik had gezien dat ze blijkbaar nu daar zat via redlights.
Ik kwam toe op een voor mij toch wel redelijk indiscrete parking want je moet je parkeren aan de voorkant van het huis op de kiezels en aan de straatkant waar er waarschijnlijk op een dag honderden auto's passeren. Voor mij persoonlijk is dit minder erg omdat ik toch niemand ken langs die kanten. Binnenkomen is het een mooi pand en heeft het meerdere verdiepingen. Ik vraagde aan de jonge gérant of candela nog vrij was en hij moest mij ontgoochelen want ze was voor meer dan 2 u 15 volboekt. Hij stelde voor om me de andere drie dames te laten presenteren waarmee ik instemde. Ik kreeg manuela, Georgina en jessy. Niet echt hetgeen ik wou en ik zei aan de gerant dat ik ging passen of wachten op candela. Dan stelde ik voor of ik eventueel candela eerst mocht zien want dat ik anders mischien wel ging terugkomen bij een volgende afspraak. Gelukkig toeval had candela net gedaan met haar vorige klant en denk dat haar nieuwe klant met toegekomen was. De gerant stelde mij haar voor en voor mij was ze perfect. Knappe vrouw en ik kreeg meteen een vriendelijke kus op de mond en een knuffel. Daarna ging ze terug naar de klant in de gang en ik stond appart omdat we elkaar niet zouden zien en ik hoorde dat hij niet gelukkig was met candela. De één zijn dood de ander zijn brood en de gerant bevestigde mijn vermoeden en stelde voor dat ik zij de plaats innam. Ik was dus heel content want candela was op dat moment van mij. 😆🤪. Candela was alvast content met de plottwist want ze omarmde me zoals ik het graag heb 😋😋. Ik mocht achter haar de trap op en ik kon het niet laten om haar lekkere kont vast te nemen en ze kirde van de pret. We gonna have good time Zei Ze me en dat klonk als muziek in de oren. Aangekomen op de bovenste verdieping en haar kamer met ernaast douche knuffelden we elkaar al goed en een tongzoentje kon er ook vanaf. Ze is wel niet echt te vinden voor het tongen maar dat kan me niks schelen. Ik stond al lekker stijf van al haar aanrakingen en ze genoot ervan dat hij al paraat stond. Ze vergezelde me naar de badkamer waar we samen de douche in zijn gegaan en waar ze mij krokettje lekker aan het kuisen was. Geen probleem voor mij en zij waste ondertussen haar muisje waar ik ook aan mocht mee helpen wassen. Ik zag dat ze een litteken had aan haar buik omdat ze blijkbaar vel overschot had van vroeger bij de bevalling van haar kindje maar voor mij is dat geen probleem. Blijkbaar had de klant hiervoor wel een probleem ervan gemaakt en was dit de reden dat hij ervanonder door is gegaan. Ik vind haar een prachtige vrouw en ze heeft een mooie taille. Respecteer haar en geef ze complimentjes en je krijgt er heel veel van terug van deze leuke dame. Erna mocht ik likken en zuigen aan haar lekkere d cup en ik had er mijn handen allezins vol mee. Ze vroeg of ik me op bed wilde leggen en ze kwam spontaan met haar poes op mijn gezicht zitten, wat een zicht en wat een genot. Zw kronkelende van plezier en ze probeerde haar op haar hurk te zetten zodat ze met haar spieren er nog meer kon van genieten. Een echt genietertje dus wel. Erna zei ze dat het mijn beurt was en ze gaf me ook een lekkere en zachte pijpervaring. Ik genoot ervan en ze vergat de ballen ook niet mee te nemen. Erna wou ik haar klaarbeffen en ik legde haar met haar rug op bed zodat ik haar lekkere muis goed kon likken en zuigen. Ze genoot met volle teugen want ze nam mijn haar goed vast en ze duwde mijn gezicht lekker diep in haar muisje en ze sprak lekker geil in het Spaans enkele woorden uit. Kort erna schudde ze met haar benen en voelde ik dat ze zich had gewonnen gegeven en ik kwam rechtop en zag haar zo scheel gelijk nen otter kijken 😂😂. Lekker geil om die pupillen zo uit den haak te zien staan, precies of ze had aan den drugs gezeten 🤪🤪.
Erna vroeg ik of ik haar mocht Neuken en zonder het te beseffen zat ik bijna in haar zonder condoom.🤣🤣. Ze had de slappe lach hiermee en ik ook want ik was nog onder de indruk van haar ogen zo te zien.
Erna deed ze het condoom over mijn krokettje en kon ik in haar lekker rampetampen. Je mag wel goed doorbreken want ze gaf allezins goed mee, dus redelijk lang kunnen doorpompen in een smooth tempo e in na enkele minuten lekker kunnen klaarkomen met mijn gezicht pardoes tussen haar twee bloemkolen. Lekker met zo'n zicht klaar te komen en ze liggen nog zacht ook. Erna nog liggen nagenieten en lang over haar privé verteld. Ze is van Colombia, medelin en is 28 jaar. Ook nog veel foto's getoond van haar in Colombia en zeker 1 uur binnen geweest voor maar 70 betaald. Heb haar gevraagd of het geen probleem is en ze zei dat het geen probleem was. De andere klant had blijkbaar voor 1 uur geboekt en anders was ze toch vrij. Ik maakte haar gelukkig zei ze me en ze vond het leuk om eens met iemand te kunnen praten. Ze zou hier nog blijven tot 10 december en erna keert ze terug naar Murcia in Spanje voor een korte vakantie.
Heel lief meisje en behandel ze met respect en liefde en je krijgt er veel van terug.
Candela is echt een zotteke maar het zijn deze die je moet weten te vinden. Ze staat positief in het leven en het is echt een genot om met zo'n leuk meisje te mogen sex hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan