Recensie Camilla (Dom. rep.), Mabuhay, Helchteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Vaste klant
146
19/03/22
105
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Weer eens afgezakt naar Mabuhay in Helchteren. Ik maak er een wekelijkse gewoonte van. Aangekomen en discreet geparkeerd en aangebeld. Na een half minuutje kwam de bazin opendoen. Naar het salon geleid waar ik kon kiezen uit vier meisjes. ze stonden er in een behaatje en slipje. Sisi was er ook, maar ik wou eens een andere ervaring en koos voor Camilla. Niet de Portugese Camilla maar een nieuwe dame van de Dominicaanse republiek. Ze was er pas enkele dagen en zou nog een hele tijd blijven zei ze.
Naar boven, afgerekend en dan op bed gaan liggen. Ondertussen had ze zich volledig ontkleed en ja, ze zag er prima uit. Een kleintje (1m60?), maar was prima gebouwd, mooie borsten (ik schat een grote b), vrij grote derrière zoals de meeste Zuid-Amerikaanse meisjes en vooral een big smile. Ze sprak ook (basic) Engels want niet altijd evident is hier. Ze had een zuivere huid die aangenaam rook. Ze had zich ook even verfrist in de badkamer toen ik mijn piemel (en handen) ook moest wassen.
Op bed is ze op me komen liggen en begon ze te kussen, met tong erbij :). Ondertussen kon ik met haar borsten spelen? Ze waren een beetje slapjes zodat ik er beetje in kon knijpen. Bij het tongen zoog ze regelmatig op mijn onderlip wat heel aangenaam was. Ik mocht haar borsten en tepels likken, wat ze leek te apprecieren. Ondertussen bleef ze me aanstaren met een big smile en vroeg ze wat ik graag wou. Ik zei dat ik graag een vingertje in mijn holletje wil en zowaar, ze haalde een kleine vibratoruit haar tas. Condoompje errond en in mijn poepje. Zeer aangenaam gevoel en ze wist wat ze ermee moest doen.
Dan gewisseld, zodat ik haar poesje kon likken. Ze had liever niet dat ik haar vingerde, maar ik kon ze mooi likken en mijn tong diep in haar steken. Nadien kon ik wel met mijn duim in haar komen (duimen i.p.v. vingeren?). Ze vroeg of ik ze wou neuken maar ik wou nog eerst wat tongen, wat ze dan ook direct deed. Na enkele minuten dan toch condoompje errond en neuken. Tegelijk nijpte ze een beetje in mijn tepels (had ik gevraagd) wat heel opwindend was. Ik wou echter klaarkomen op haar buik zodat ik me terugtrok en condoompje eraf deed. Zo kwam ik op haar buik en in haar navel klaar. Mooi om haar glimlach te zien. Ze liet me even bekomen en dan haalde ze enkele doekjes tevoorschijn om zichzelf en mij proper te maken.
Nog heel even gepraat over mijn onbestaande Spaans en dan nog een klein wasje gedaan. Ze wreef me droog met keukenrol. Nog een kusje en opgewekt naar het werk!
Opnieuw was ik een zeer tevreden klant die met een klein prijsje veel voldoening kreeg, die ik niet steeds krijg met veel hogere sommen. Mij zien ze alvast volgende week terug en waarschijnlijk opnieuw iemand anders. Je zal misschien vragen waarom ik wissel: wel ik weet het zelf niet, maar ik vermoed dat ik misschien steeds opzoek ben naar nieuwe ervaringen.
Aanrader!
 
Neen (was ten andere van eind april en niet 3 dagen geleden ...). Dat was een ander meisje die er misschien niet meer is. Die eerdere Camilla stond niet meer in de line up gisteren. Toevallig dezelfde naam (tenzij ze dezelfde naam overnemen als er iemand weggaat).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag terug aangeboden bij Mabuhay. Weinig keuze vandaag, slechts drie meisjes waaronder Ruby en Camilla. Moeilijke keuze, maar toch gekozen voor Camilla hoewel ik niet kan zeggen waarom.
Ze kende me nog, wat ik op zich al fijn vind. Je bent geen nummer voor haar. Naar goede gewoonte op de maker met bad en warm water. Eerst mijn peiemel en handen wassen en dan ontdeed zij zich ook van haar beha en slipje. Toch een mooie verschijning, ebony skin, mooie borsten (b?) en goed gebouwd. Ze is zeker niet dik, ook niet mager, gewoon normaal zoals ik ze graag heb.
Ze kwam direct op mij liggen en begin met een kus. Deze keer wou ik ook tongen maar ze zei dat ze liever met de lippen kust. Nu, dat was inderdaad ook wel zwoel en fijn. Na enkele minuten schakelde ze een verdiep lager en begin me te pijpen. Ondertussen had ik een mooi zicht tussen haar benen, waar ik haar schaamlippen zag 'hangen'. Ik had dat vorige keer niet echt opgemerkt, maar ze geeft wel een stel mooie schaamlippen. Terwijl ze me pijpte kon ik hiermee spelen en haar vingeren. Deze keer maakte ze hierover geen opmerking en kon ik haar diep vingeren, weliswaar met één vingen (maar meer moet dat niet voor mij). Dan haalde ze ineens haar dildo uit haar tas want ze herinnerde zich dat ik graag iets in mijn holletje voel. Ze lachte toen ze zag dat ik dat wel kon appreciëren. Ze deed het allemaal langzaam zodat ze me zeker geen pijn zou doen, maar het was maar een 'normale' dildo, dus geen probleem.
Zo gingen we een tijdje verder, ik haar vingeren, zij mij pijpen en mijn poepje bewerken met de dildo. Na een tijdje stopte ze met pijpen en begon in mijn tepels te bijten, want ook dat herinnerde ze zich perfect. Dan wou ik haar schaamlippen nog even rekken en likken, samen met haar clitje. Je kan haar lippen echt een beetje rekken zodat je een perfect zicht hebt op haar knobbeltje dat je dan ook mooi kan likken.
Ze merkte dat ik stilletjes aan op dreef begon te komen, en ze vroeg of ik haar wou neuken. En of ... In had niet veel meer nodig: missionaris zodat ik met haar borsten kon spelen terwijl ik haar neukte en af en toe een kusje. Ik kwam al snel klaar en je zag dat ze zelf ook tevreden was van het geleverde werk. Even bekomen met enkele schoonmaakvodjes en daarna een lokale wasbeurt gekregen. Weer een topervaring. Enige is dat ze lippenstift draagt en ik mijn lippen niet mocht vergeten te kuisen. Daar had ze niet aan gedacht, ik wel gelukkig.
 
Rond hoe laat was je er gisteren? Ik was ergens tussen 21:00 en 21:30 en had keuze uit : Monica, Tatiana, Ruby, Camilla en Tania/Tiana (een van de twee).

Nadat ik Monica nam had ik enkel nog keuze uit Tatiana en Ruby. Dus denk ik dat jij en ik rond hetzelfde uur bezig waren. 😁

Camilla is een toppert!
 
Terug
Bovenaan Onderaan