WHEM Camilla, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heeft wel goede reviews en geeft een goede GFE. Gebruikt een nieuwe ad dus vandaar dat je het niet kon vinden. Deze meid is echter echt geen 21 jaar 🤣🤣. Heb oude webcam videos van haar gevonden waarin ze neukt van 6 jaar geleden. Ze was denk ik toen ook nog getatoeëerd en zwanger

Deze dame noemde zich een paar dagen geleden nog Eva, 'was' 23 jaar en gebruikte een ander telefoonnummer.

Zie screenshot dat ik een paar dagen geleden gemaakt had voor mijn 'wensenlijst'. Ondanks goede review, voor mij reden om haar over te slaan.

1736506772071.jpeg

Nouja, van wat ik begrijp, de afgelopen maanden met ervaring met deze oost-Europese dames, ze hebben vaak een booker of agency die hun WA en advertenties beheren. Vaak moeten de DVPs ook echt 50% afdragen aan deze bookers/agencies en dat gaat wel eens mis. Dan krijgen ze ruzie en wilt de DVP niet meer met ze samenwerken en alleen aan de slag. De booker en agencies zullen vaak dan uit wraak de advertentie en nr verwijderen en daarmee de dame proberen te saboteren of moeilijker maken te werken in NL zonder hun hulp.

Dus als ik zo'n advertentie zie met een stuk of 10 super goeie reviews, denk ik eerder dat zoiets speelt. Zonde van de advertentie en goede reviews zou ik zeggen.

Mijn ervaring met haar was zeer positief. Wellicht dat je een goede ervaring misloop, maar aan jou de keuze natuurlijk

Terug
Bovenaan Onderaan