Ik had beter voorgaande recensie gelezen. Na vele jaren plezier in
skw met steeds een voortreffelijke service voor de 1ste maal de meest negatieve ervaring meegemaakt die je maar kan inbeelden.
Deze dame beweert Bulgaars te zijn.
Mooie jongedame, het leek me wel wat er binnen te huppelen. Mijn 2 toppers zijn in verlof en diegene die ik op het oog had, bleken bezet.
Afgesproken voor 50€.
Condoom moest ik op haar vraag mee helpen omdoen, bh bleef aan. Dik tegen haar zin deed ze hem toch uit doch aanraken was compleet uit den boze.
Continu gezaag om 50€ extra
pzc. Ik weigerde. De sfeer verwaterde met de seconde terwijl ik toch steeds moeite doe om er iets sociaal leuks van te maken.
Dan volgde iets dat op pijpen leek, totaal zonder gevoel waar enkel het topje van de eikel werd 'bewerkt'. Ik voelde amper iets.
Neuken mocht enkel in doggy aan de rand van het bed (ondanks ik liever on top startte, ik zag aan haar gezicht dat ze alsof deed het niet te verstaan) toen plots na een klein minuutje neuken 'de wekker' afliep. Huh, ik was slechts een kleine 10 minuten binnen...
Ik dacht eerst dat iemand haar probeerde te bereiken. Neen, hoor, bijbetalen of ophoepelen.
Kleren aan en zonder woord buitengestapt.
VOLLEDIG TE MIJDEN!
Skw heeft vele zovele pareltjes met een voortreffelijke service. Ik kom er toch al vele jaren met steeds zeer leuke dates.
Deze was echt verschrikkelijk kwa service.
Boos? Neen. Ben geen kerel die problemen veroorzaakt bij een negatieve ervaring zoals deze.
Teleurgesteld? JA
Het zal mijn wandelgedrag niet wijzigen door deze ene afrippende gans...
Skw blijft een mooie hobby om er rond te neuzen en plezier te beleven.
Ander en beter
De verloren weggesmeten 50€ kan me werkelijk geen bal schelen. Dat hoort erbij. Ik had beter moeten weten ahv voorgaande resencie.