Recensie Camila, Uden 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

doedatnogeens

Newbie
15
16/11/24
28
9
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1289063-camila
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een date met Camila, een typisch gevalletje booker verwarring. Afspraken gemaakt en vervolgens bij ontmoeting weet de dame van helemaal niets.

Wat was goed? Ze heeft hele fijne handen en wist me er goed mee te verwennen. Ook haar mannenspeeltjes waren top.... maar je moet haar er wel aan herinneren dat het de bedoeling is dat ze gebruikt mochten gaan worden.

Tongzoenen staat op de lijst maar doet ze niet. Ook intiem of orale seks leek ze weinig zin in te hebben. Veel gestreel geknuffel en wat kusjes. Uiteindelijk subtiel duidelijk gemaakt dat ik haar pijpkunsten toch wel heel graag zou ervaren. Nadat ik een voorstel voor mét condoom afwees met 'liever niet', ging ze ijverig aan de slag en het was best lekker. En het is een mooie vrouw met ook een knap gezicht dus dat maakt het de ervaring nog net wat beter.

Ze is tijdens onze date meermalen met haar telefoon bezig geweest, dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Het huis is verder klein en zeer gehorig, er zijn meerdere mensen aanwezig. Maargoed, ik was er en heb er denk ik t beste uit weten te halen. Ben heerlijk klaargekomen en ben een ervaring rijker.

Herhalingsgevaar? Zeker niet.

Terug
Bovenaan Onderaan