WHEM Camila Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
IK zie dat ik een topic heb geopend over deze dame. Maar als ik de link open, zie ik een dame waar ik niet naartoe zou gaan. Dat betekent dat de fotos zijn aangepast in de advertentie.
 
Maar jij zou niet gaan, bedoel je
Ik zou zeer zeker niet gaan op basis van deze advertentie.
Ik ken deze dame niet maar ik heb er al zoveel gehad en gezien.
Kan het daardoor op een afstand al aardig inschatten.

Alleen de eerste foto is mooi en meteen gejat.
Dan weet ik al dat de dame niet knap is.
Foto 3 heb ik ook twijfels over.
Want de dame op de overige foto's is klein, dik, uitgezakte tietjes (zie foto 6).
Maar foto 3 is een slankere dame, dus mogelijk ook nep foto van het kutje.
Denk dat ik zou schrikken als deze zonder make up en gekleed in soepjurk de deur open doet...
Aangevuld met nep foto's, sociale huurwoning, dit wordt geen fijn bezoekje.
Ik voel nu de teleurstelling al...

(maar goed, je kunt mazzel hebben en dat het meevalt...maar weinig kans)
 
Ja daar hebben we het over.
Je ziet niet dezelfde dame, dat denk je.
De 1e foto daar is 100% niet van haar, die komt van de site die ik eerder plaatste.
Foto 3 is twijfel (slanke benen, armen en vingers, dat komt niet overeen met de andere foto's).
De dame van de overige foto's hoef ik niet te ontmoeten, totaal niet mijn smaak en vaak betekenen nep foto's ook nep service.
 
Vrouwen met de opties anaal en nueken zonder condoom. Laat ik sowieso al links leggen. Er zijn er maar weinig die anaal genomen willen worden.

Ze kijkt ook niet echt vrolijk, dus dat wordt niet een plezierige samen zijn als je mij vraagt.

Ik zou het risico niet nemen..
 
Heren, nogmaals. Deze advertentie is veranderd gedurende de tijd. Op het moment dat ik de topic aangemaakt heb, moet het wel andere fotos hebben gehad. De dame die nu wordt afgebeeld op de fotos, is niet mijn smaak en zou ik ook zeker niet naartoe gaan. Nogmaals, deze advertentie is niet iets waar ik toen der tijd heb gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan