- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bovenkarspel/7867693-camila
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Leuke date gehad van een uurtje waarin ik toch wel heb meeste heb kunnen doen dat op mijn wensenlijstje stond.
Camila is een leuke dame die het je graag naar de zin maakt, echter is de taalbariere toch wel een dingetje waardoor ikzelf liever voor de Nederlandse dames gaat. Maar uiteindelijk snapt ze de bedoeling wel als je met je jonge heer voor haar gezicht staat
.
Verschillende standjes kunnen afwerken en uiteindelijk in missionaries het rubbertje volgespoten, was allemaal lekker omdat ik een geile bui had en daar vanaf kon komen maar geen herhalingsgevaar voor mij. Is toch niet helemaal mijn type, voor de rest wel schoon en netjes.
Camila is een leuke dame die het je graag naar de zin maakt, echter is de taalbariere toch wel een dingetje waardoor ikzelf liever voor de Nederlandse dames gaat. Maar uiteindelijk snapt ze de bedoeling wel als je met je jonge heer voor haar gezicht staat
Verschillende standjes kunnen afwerken en uiteindelijk in missionaries het rubbertje volgespoten, was allemaal lekker omdat ik een geile bui had en daar vanaf kon komen maar geen herhalingsgevaar voor mij. Is toch niet helemaal mijn type, voor de rest wel schoon en netjes.