Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen privéhuis waar m'n moeder werkt zou ik denk ik sowieso mijden, met of zonder vermomming.Hoed tot over de ogen, grote zonnebril, pruik, plaksnor... Mijn eigen moeder herkent mij nog niet eens!
Nee, natuurlijk niet. Who cares om het internet af te zoeken naar zo'n beelden.Zijn jullie niet bang dat de camera beelden wellicht uitlekken en op internet terecht komt?
Naja, misschien ben ik paranoia maar ze kunnen je ook afpersen. Ik heb niet zo veel ervaring met privé huizen, maar een privé huis waar camera's hangen geeft mij geen fijn gevoel.Nee, natuurlijk niet. Who cares om het internet af te zoeken naar zo'n beelden.
Heb het een maal opgemerkt en de dame erop attent gemaakt , nooit meer geweest is wel jaren geleden in glazen straatje in GentAls een privéhuis iemand afperst, dan kunnen ze toch meteen hun zaak sluiten als dat uitkomt? Nee, je maakt je zorgen om niks. Ik zou bij thuisontvangst veel meer op mijn hoede zijn voor een verborgen camera.
Bij mij thuis... maar da's geen uitnodiging, hoor.waar hangen geen camera's tegenwoordig.
Als je ze wilt hebben stuur maar een PM, weet wel een goed adresBij mij thuis... maar da's geen uitnodiging, hoor.
Ook hier lang geleden meegemaakt, in de Schepenenvijverstraat. Daar stond er een webcam op een kast.Heb het een maal opgemerkt en de dame erop attent gemaakt , nooit meer geweest is wel jaren geleden in glazen straatje in Gent
In het peeskamertje lopen we allebei naakt rond hèKunnen ze met de camera's op straat ook doen. Daarvoor hoeft er geen camera in het peeskamertje te zijn.
Als ze een DDR-mentaliteit hebben bij de overheid...Kan zijn dat de overheid met de beelden inmiddels een flinke hoerenlopers database heeft aangelegd. Maar ik denk het niet