Eergisteren ochtend op bezoek geweest bij Camelia. Na de financiële verplichtingen, de kleren uit. Alleen door het zien van het fraaie- en strakke neuk lichaam van haar werd ik al behoorlijk geil. Het begon goed, zij moest bukken om iets van de grond op te pakken. Ik zag haar sterretje voor mijn neus, kon niet laten staan, meteen duwde ik mijn gezicht die richting en ….. likken maar. Bij de staande lichaamsverkenning kon je alles doen, zoenen (niet tongzoenen), strelen, haar strakke kontje goed beet pakken, likken en zuigen van haar natuurlijke borsten en tepels. Het voordeel is dat ik niet groot, niet zwaar en lenig ben, ik kon makkelijk op haar bed staan zodat zij ook makkelijk kon zitten pijpen zonder condoom. Dit is mijn lievelingspositie voor het pijpen. Beide armen van haar hield ik vast en af en toe trek ik deze stevig om mijn lul haar keel te bereiken. Je ziet je hele stijve pik heen en weer verdwijnt in haar mond en keel zonder dat ze deze vasthoudt. Het is niet te beschrijven hoe lekker het is. Tijdig stoppen, vervolgens leg ik haar dwars in bed en nu is mijn beurt om haar te beffen en te rimmen. Haar kut is fris en sappig. Na een tijdje stevig beffen ging zij mijn hoofd vasthouden en tegen haar kut drukken, haar lichaam begon te schokken van genot en zij bedankte mij. Maar nu wil ik voor de 2de keer zonder condoom gepijpt te worden, dat deed zij met volle overgave. Na langdurig en gevarieerd pijpen is mijn pik echt keihard geworden. Tijd om te neuken, condoom om. Het duurde niet lang dat ik in missio brullend klaar gekomen ben. Eigenlijk was ik van plan om tijdig te stoppen met neuken en mijn sperma in haar mond te deponeren maar het neuken was zo verrukkelijk dat ik toch met deze doorgegaan. Na het verwijderen van de cd mocht ik op haar liggen uitrusten met haar tepel naast mijn mond. Totaal geen tijdsdruk aanwezig.
Er is een wastafel en een bidet in haar kamer aanwezig waar je makkelijk je piemel kan wassen voor en na de sex.
Tijdens het aankleden hebben we over onze vakanties gebabbeld. Volgende week dinsdag is haar laatste werkdag, zij gaat op vakantie naar Bulgarije tot september. Echt een topper, die Camelia!