Vanmiddag liep ik enkele rondjes en was ik bezig met het maken van een keuze uit een leuk aanbod toen ik Camelia ineens zag staan. 74 k1 open, zie ik dat nou goed?
Daarmee kwam er een interessante keuze bij, dus na nog een rondje de keuze gemaakt eens bij deze Bulgaarse dame langs te gaan. Een knikje en ik stond voor de glazen deur, toen zij aan kwam lopen wist ik al dat dit een goeie middag zou gaan worden.
Naar boven, naar de ruime kamer en afgesproken met een eerste kennismaking te beginnen, inclusief PZC. Die extra zou hier echt wel tot z'n recht komen.
Na het wassen begonnen met een rustige, staande verkenning om vervolgens ook staand gepijpt te worden. Erg goed, ze vergeet de ballen tenminste ook niet. Verder op het grote bed, waar ik ook wat makkelijker haar lichaam kan verkennen. Met al die spiegels heb je ook altijd wel een goed beeld om d'r.
Vervolgens het cd erom en komt zij bovenop. Niet rechtop, maar wat naar voren om rustig te beginnen. Vervolgens gewisseld naar doggy om te kunnen genieten van d'r prachtige kont. Daarin is ze ook erg lekker en doet ze actief mee, dit ook behoorlijke tijd mogen en kunnen doen, wat een genot! Uiteindelijk wel het cd vol en samen gewassen. Het was verder goed zo, geen extra nodig, dus afscheid genomen.
Richting de uitgang nog een laatste blik op d'r kont en toen stond ik na 40 minuten weer buiten.
Camelia is een leuke, mooie en spontane dame waar veel mogelijk is, het herhalingsgevaar is groot.