Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFijn...dan kan jij me vast vertellen hoe ze er op dit moment uit ziet...als ik haar website bekijk ziet dat er geweldig uit...maar vraag me af hoe bewerkt de foto's zijn. Op sommige lijkt ze wel 15 jaar jonger dan op andere...In weekend wederom een heerlijke date gehad. Was als vanouds super.
Keurig op tijd, in de gevraagde kledij met een flesje als verrassing voor mij. Dat is nou klasse!
Rudy is dan ook gloed nieuw op dit forum met voornamelijk, doch niet uitsluitend, reacties op Chloe haar thread....zeer betrouwbaar ahumZeer elegant
Heel fris en verzorgd
Zalig parfum
Borsten waarvan je gaat rillen
Ik vind haar een vrouw met pure klasse
En wat foto's betreft. Ik denk dat die high class vrouwen hun foto's allemaal ietwat laten retoucheren voor kleine oneffenheden in de huid etc
Ja das logisch he want voorheen schreef ik recensies op hookers maar die site is niet meerRudy is dan ook gloed nieuw op dit forum met voornamelijk, doch niet uitsluitend, reacties op Chloe haar thread....zeer betrouwbaar ahum
rudy ik denk dat jij de fotograaf was toen 5 jaar geleden?Pure onzin, de foto's zijn 4-5 jaar geleden gemaakt
En ze ziet er nog steeds zo geweldig uit