Voormalig lid 21014
Wandelaar
Ik had vroeger 2 dames die zeer goed waren. Nicky en Lily waren top. Spijtig genoeg allebei gestopt. Nu zijn de dames te oud en niet meer betrouwbaar qua service en ook niet mooi genoeg.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb ervaren dat meestal vanaf 9u de advertenties van de dames die die dag werken op redlights staan. Alsook uren van de komende week. Van zodra een dame volgeboekt is verdwijnt daar de advertentie.Bovendien adverteren ze op een minder transparante manier: vroeger wist je dat de dames beschikbaar waren als ze online waren, tegenwoordig lijkt dat niet meer altijd zo te zijn.
Zij staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar ook maar omdat ze jong en fruitig oogt. Ze is groter dan mij en ik hou toch meer van een iets gevulder paar borsten. Dat houdt me voorlopig wat tegen.De enige die nu nog de moeite is, is Magalie, en die is bijna nooit meer beschikbaar.
ik had een date met Joy eind vorig of begin dit jaar. wat ik me er nog van herinner: niet gek van tongzoenen, heel goeie blowjob, het neuken was fijn, heeft wel enkele tattoo's, leuke babbels vooraf en achteraf, foto's best waarheidsgetrouw.Joy zou ik anders ook nog eens willen proberen. Denk dat dat ook een oudgediende is. Maja, of de foto's nog met de realiteit overeenstemmen? ;-)