wow klinkt goed, doen de dames, dan ook speciale dingen zoals anaal en dp enzo, of waren daar heren te weinig voor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSpeciale dingen? Zoals die van ons? Een dildo met zuignap op je auto deur plakken en dan via handenstand masturberen liefst in de berm van de snelweg? Zoiets?wow klinkt goed, doen de dames, dan ook speciale dingen zoals anaal en dp enzo, of waren daar heren te weinig voor.
DP was vandaag een optiewow klinkt goed, doen de dames, dan ook speciale dingen zoals anaal en dp enzo, of waren daar heren te weinig voor.
dat kan alleen bij E17 snackSpeciale dingen? Zoals die van ons? Een dildo met zuignap op je auto deur plakken en dan via handenstand masturberen liefst in de berm van de snelweg? Zoiets?
Veel plezier! Ik wacht op de eerstvolgende Bunga party op vrijdag.Ben vanmiddag ook weer van de partij. Ben vooral heel benieuwd naar Tgirl Joyce, hopelijk laat ze zich ook pijpen .
Was (er) gisteren dus vrees dat je nog een maandje moet wachten .Ben benieuwd wanneer het eerstvolgende feestje op vrijdagmiddag in de Loft is.
Hoe was het?Was er gisteren dus vrees dat je nog een maandje moet wachten .
Leuk.....zoals gebruikelijk al ken ik ze zelf vooral van de zondagen .Hoe was het?
Neen de eerstvolgende is volgende ZONDAG 28.08.2022Had Sara gevraagd naar de eerstvolgende Bunga in de Loft: vrijdag 9 september vanaf 12:30 weer in de Loft in Antwerpen-Zuid
Hij bedoelde de eerstkomende vrijdagparty .Neen de eerstvolgende is volgende ZONDAG 28.08.2022
klopt jullie hebben gelijk, excuses voor de verwarring @spermkoppel - waar het hart van vol is…..Neen de eerstvolgende is volgende ZONDAG 28.08.2022
Ja, kan niet wachtenHij bedoelde de eerstkomende vrijdagparty .
Nee om 13.30h voetbal in Gent. Ga straks voor het eerst naar Bo Cremer feestje in de Loft.Zondag aanwezig
Minpuntje?ik was vorige week aanwezig op het Bunga Bunga feestje
Ik kwam rond 13u20 en de actie was al volop bezig
4 topdames zeer aktief
Sara was wederom zeer aktief maar ook Mischa (amai wat een topdame is me dat) moest niet onderdoen
Er was een koppel aanwezig waarvan de dame zich op 1 van de ronde bedden vrij centraal liet neuken door iemand maar ik wou haar strelen maar men hand werd wat bruutweg weggeduwd.
Nu op zich geen probleem enkel indien het koppel geen inmenging wenste van andere dat ze zich dan ook niet in het midden van 1 van de 2 centrale bedden liet neuken
Spijtig minpuntje dit
Maar al bij al topmiddag
Neem het niet te persoonlijk. Zo was het niet bedoeld.inderdaad minpuntje als je je in het midden van 1 van de centrale bedden gaat liggen
indien je dit als koppel niet wil dan doe je dit in een zetel die ernaasdt staan zoals ze de 1 ste ronde had gedaan
en nee dit heeft niets te maken dat je 130 euro betalen en respect
nee hoorNeem het niet te persoonlijk. Zo was het ook niet bedoeld.
Ik bedoel mijn bericht.nee hoor
ik heb me ook verontschuldigd
Was er ook. Gelukkig heb je de waanzinnig knappe Shanty niet opgegeten zodat ook ik met mijn absolute favoriete kon stoeien. Wat is Shanty Moooooooiiiiiii.Zondag as 30-10 weer bunga bunga. Ga voor mijn favoriete : Shanty. Pijpt waanzinnig, en is om op te vreten . De rest van de dames. Mmmmmm heb er weer helemaal zin in.