It takes two to tangoHahaha moh neen, helemaal niet.
Als de seks maar in orde is!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIt takes two to tangoHahaha moh neen, helemaal niet.
Den tango dansen kan ik niet zeIt takes two to tango
Den tango dansen kan ik niet ze
Heb weeral wat bijgeleerd
Zeker weten dat de seks in orde is en lekkerHahaha moh neen, helemaal niet.
Ik eigenlijk ook ze toch eens dit uitproberen op een volgende dateEn... ik dacht natuurlijk weer gelijk aan iets heel anders!
Bekijk bijlage 56461
Bwa meestal wel maar ik ben toch ook in om de dame in kwestie een lekker bef beurt te geven. Wat ik dan ook dolgraag doe en meestal ga ik dan ook een lange tijd daar mee doorJa, voor een volgehouden harde erectie en een stevig uithoudingsvermogen gaan menige dames over slag!
Ik val op vaderlijke types.
Ik ben wel eens geweigerd door de dames reden was altijd mijn fysiek (1.98M en 105 KG) wel afgetraind uiteraard.
Precies meerdere dames die op een vaderlijke type vallen. Ben ik blij dat ik een vader ben#meetoo!
Precies meerdere dames die op een vaderlijke type vallen. Ben ik blij dat ik een vader ben
Weet ik wel hoor en mijn types zijn jongere vrouwen voor mijDegenen die echt van oudere mannen houden, zijn vrouwen die zelf nooit een vader hebben gehad.
Echte 'Daddy's girl' is niet alleen een sugarbaby, het is een levensstijl die je aanvult en echt gelukkig maakt..
Ik ben ook 20 jaar ouder dan mijn vriendin.Degenen die echt van oudere mannen houden, zijn vrouwen die zelf nooit een vader hebben gehad.
Papa's kleine meidDegenen die echt van oudere mannen houden, zijn vrouwen die zelf nooit een vader hebben gehad.
Echte 'Daddy's girl' is niet alleen een sugarbaby, het is een levensstijl die je aanvult en echt gelukkig maakt..
Tja daddy issues werken in 2 richtingen he.Papa's kleine meid
Vanzelfsprekend.Dan moeten ze even bijkomen eerst.Wznt zo'n diep orgasme hakt er stevig in
Jij moet blogs schrijvenVanzelfsprekend.
Dus... laat haar lekker relaxed op haar buik liggen. Kus en streel haar fraaie billen. Masseer haar schouders. Geef kleine kusjes in haar hals. Ga met je tong omhoog langs haar ruggegraat en bijt zachtjes in haar schouders... en rij met je harde pik over haar rug.
En eens kijken hoe snel ze zich weer omdraait!
Live blogs……Jij moet blogs schrijven
Wat een lulkoekDegenen die echt van oudere mannen houden, zijn vrouwen die zelf nooit een vader hebben gehad.
Ik ben zelfs geen 40 FMLOei ik vrees dat ik alleen aan het veertiger zijn voldoe, of nee, die prikkels ook natuurlijk.
Dat geeft vaak dan weer andere problemen…..………. maar heeft een vader en moeder waar ze dol op is en alles voor over heeft.
Maar dan wel met het marifoonbrevet. Als ik de berichten hier zo lees is communicatie vaak nog wel een dingetje….Ga een vaarbewijs halen
Das nog altijd geen man overboordEr vallen heel veel mensen uit heel veel boten , maar ik zie er altijd genoeg in de jachthaven liggen.
Ik ben ook 20 jaar ouder dan mijn vriendin.
Dat gemis kan zij nooit meer inhalen ondanks dat ik erg mijn best doe.
Het is ook een van de redenen dat mijn vriendin het heel belangrijk vind dat ik goed voor mijn dochter (uit een eerdere relatie) zorg. Ze zijn zelfs een soort van vriendinnen.
Maar hoe zit dat dan met mannen die op oudere vrouwen vallen? Nooit een moeder gehad?
De oude grieken schreven ook al over deze 'voorkeur'Nee, niet perse..
Soms kiest een man die een heel goed contact heeft met zijn moeder voor een oudere vrouw omdat zij doet hem denken aan zijn eigen zorgzame
moeder.. Het hangt van heel veel psychologische zaken af.. ! en ieder mens is anders.
Ken je bijvoorbeeld een klassieker als 'Maléna' ?
Dit is film uit 2000 met een prachtige Monica Bellucci.
" She was too young to be a widow, and too beautiful to be alone. Every man wanted to have her. One boy risked everything to protect "
Trouwens, hoe gaaf en raar is het om naar oudere films te kijken waar je alleen natuurlijke mensen kunt zien!
Vrouwen zonder 'botox duckface' en mannen zonder tattoos op de nek..