Buddha Club - Silky Sundays

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er gisteren voor het eerst geweest, beetje alles aftasten in het begin. Maar ik heb mij enorm vermaakt! In het begin denk je teveel. Je merkt dat er nog een paar mensen ongemakkelijk zijn in het begin, maar ook een hele groep die zich heel comfortabel voelen. Dat zijn de vaste bezoekers! De locatie zelf vond ik mooi en naast de grote zaal waar vandaag de meeste actie was zijn er ook nog mooie aparte ruimtes voor als je het iets intiemer wilt opzoeken.

Voor mijn gevoel was er goede verhouding aantal mannen binnen tegenover de vrouwen. Toen de eerste dames gingen liggen en uitdagen zag je dat vrijwel direct de actie begon. Ik kon mij hier nog niet zo tussen mengen maar na een uurtje sprak ik een dame over haar ervaringen. Daarna kon ik het allemaal goed loslaten kwa spanning. Boxer uit en mee doen!

Ik kan een heel lang verhaal houden. Maar kort samengevat was ik helemaal op en ben ik direct naar bed gegaan toen ik thuis kwam. Je gaat van dame naar dame die allemaal gewillig bezig zijn. Tussendoor douche je even, eet je wat en drink je bij de bar. Daarna ga je weer door! Aan het einde was het iets rustiger en je merkte dat de meeste toch wel echt op waren in het laatste uur. De laatste verleidingen bleven daardoor ook iets rustiger. Bij de douches wilde ze ook nog een extra douche, maar mijn zakken waren al helemaal geleegd.

Ik heb ervan genoten en het was een zeer positieve eerste ervaring!

Terug
Bovenaan Onderaan