Buddha Club - Lotte Van den Berg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Topfeestje vandaag!
Het was even aanschuiven bij het binnenkomen, maar éénmaal binnen was het gewoon gezellig druk. Veel koppels aanwezig die ook actief waren. Ik wist niet waar eerst kijken of aanschuiven :) De twee matrassen waren bijna altijd goed bezet met vaak 3 dames tegelijk.. De bukkake finale was ook geweldig met zijn 8-en op een rij in het begin. Heerlijk klaargekomen bij de knappe donkerharige dame met bril van het knappe koppel. Sympathieke man ook. Ik hoop alvast dat zij er nog bij gaan zijn. Bedankt Lotte en co voor de organisatie.

Ben eens of álle aangekondigde dames van de flyer er zullen zijn en actief deelnemen
Ja hoor, ze waren er alle vijf. Zelf zalig kunnen genieten van het pijp en neukwerk van Billie, Tiger en Britney. Topsletten (ook de andere twee, maar zo een avond vliegt voorbij he)
Meestal is dit inderdaad NIET het geval... maar dat is bij alle gangbangs zo... je krijgt altijd minder voor wat je betaalt.
Sorry maar dit klopt niet hoor. Je kreeg echt wat er beloofd werd. Vijf topsletten (waarvan ik Billie, Tiger en Britney neukte) maar ook nog meer want ik heb ook nog een dame die niet op affiche stond zalig genomen. Je kan dus echt niet zeggen dat er niet geleverd werd.

Topfeest steeds.
Druk, maar niet te druk. Geen haantjesgedrag. Door de nieuwe opstelling wel iets drukker op de twee ronde matrassen. Daar werden steevast twee/drie meiden geneukt per matras.
Ook veel koppels aanwezig die stevig mee deden.
Het geilste beeld was toch Britney die in DP genomen werd terwijl Lotte naast haar doggy genomen werd.
De bukkake rij was heerlijk lang ook nu (zeven knappe meiden naast elkaar), al merkte je wel dat het meeste zaad al verschoten was tevoren.

Topfeest steeds.
Druk, maar niet te druk. Geen haantjesgedrag. Door de nieuwe opstelling wel iets drukker op de twee ronde matrassen. Daar werden steevast twee/drie meiden geneukt per matras.
Ook veel koppels aanwezig die stevig mee deden.
Het geilste beeld was toch Britney die in DP genomen werd terwijl Lotte naast haar doggy genomen werd.
De bukkake rij was heerlijk lang ook nu (zeven knappe meiden naast elkaar), al merkte je wel dat het meeste zaad al verschoten was tevoren.
In de namiddag heeft een man meer zaad, zouden ze dat weten? 😉

Terug
Bovenaan Onderaan