Fijn dat jullie er weer bij zijn. Tot straks. XxWij zijn ook weer van de partij vanavond.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFijn dat jullie er weer bij zijn. Tot straks. XxWij zijn ook weer van de partij vanavond.
Neen, bij deze dames is anaal niet mogelijk. Dit wordt daar duidelijk aangegeven.Zijn er bij deze gangbang dames die anaal doen?
Dat is doorgaans (lees: op een uitzondering na, die dan ook meteen werd gecommuniceerd) het geval. Daarnaast zijn er altijd nog leuke koppels en vrouwen. Kortom: flauwe opmerking.Ben eens of álle aangekondigde dames van de flyer er zullen zijn en actief deelnemen
Meestal is dit inderdaad NIET het geval... maar dat is bij alle gangbangs zo... je krijgt altijd minder voor wat je betaalt.Neen, bij deze dames is anaal niet mogelijk. Dit wordt daar duidelijk aangegeven.
Ja hoor, ze waren er alle vijf. Zelf zalig kunnen genieten van het pijp en neukwerk van Billie, Tiger en Britney. Topsletten (ook de andere twee, maar zo een avond vliegt voorbij he)Ben eens of álle aangekondigde dames van de flyer er zullen zijn en actief deelnemen
Sorry maar dit klopt niet hoor. Je kreeg echt wat er beloofd werd. Vijf topsletten (waarvan ik Billie, Tiger en Britney neukte) maar ook nog meer want ik heb ook nog een dame die niet op affiche stond zalig genomen. Je kan dus echt niet zeggen dat er niet geleverd werd.Meestal is dit inderdaad NIET het geval... maar dat is bij alle gangbangs zo... je krijgt altijd minder voor wat je betaalt.
In de namiddag heeft een man meer zaad, zouden ze dat weten?Topfeest steeds.
Druk, maar niet te druk. Geen haantjesgedrag. Door de nieuwe opstelling wel iets drukker op de twee ronde matrassen. Daar werden steevast twee/drie meiden geneukt per matras.
Ook veel koppels aanwezig die stevig mee deden.
Het geilste beeld was toch Britney die in DP genomen werd terwijl Lotte naast haar doggy genomen werd.
De bukkake rij was heerlijk lang ook nu (zeven knappe meiden naast elkaar), al merkte je wel dat het meeste zaad al verschoten was tevoren.
ik gok van wel aangezien je het al meer dan drie keer postte .In de namiddag heeft een man meer zaad, zouden ze dat weten?