Algemeen Buddha Club - Lady’s and Cream

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen dinsdag bij Ladys &cream geweest. Kwam om ca 1230 aan en toen bleek er al volop actie. Alles speelde zich af op 2 ronde bedden voor de bar, en daarnaast 3 wat meer afgescheiden hoekjes met bankstellen.
Even douchen en op naar de bar voor een drankje. Maar zover kwam ik niet. Want op het voorste bed lag Spermarie op haar rug iemand te pijpen. Ze lag wijdbeens dus ik kon mijn al harde paal er zo in laten glijden. Ahh... lekker. Even verderop lag op het volgende bed een slanke brunette, die aan alle kanten genomen werd, geil! Gedag gezegd tegen Marie en snel naar die knappe brunette (kort spijkerrokje, zwart topje en naaldhakken, yumm!)waar ik in missio goed diep kon stoten. Ik voelde m'n eerste lading aankomen en ze pauzeerde even met het pijpen van een kerel om mijn cumshot in haar mond te ontvangen. En.. door te slikken. Man, wat geil! Na het douchen kwam ik haar tegen en ze bleek Louise te heten. Niet mijn gewoonte om een dame te neuken en dan pas naar haar naam te vragen zei ik, maar daar kon ze wel om lachen. Charmante dame en wat mij betreft de topper van de middag.
Even gelunched met een broodje knakworst (en er stond lasagna) en weer wat rondgekeken. Omdat ik de start had gemist was me niet zo duidelijk welke dames bij de line up hoorden. In de hoeken 2 dames , de 1 met kort zwart haar, de ander kort blond haar. Ik denk swingerstellen, waarbij vooral de dame met zwart haar actief was. De ander vooral met 1 kerel.
Dan waren er 2 dames met half/lang donker haar, waarvan er 1 vaak op een rond bed te vinden was. Maar mijn oog viel op een wat oudere blondine met grote borsten in een zwart net-jurkje. (Later bleek dat ze Akselle of zoiets heette) Stond veel te kletsen maar op gegeven moment was ze toch beschikbaar op een rond bed. Haar lekker diep missio genomen waar ze zichtbaar van genoot. Afgemaakt met een flinke lading in haar lekker strakke kutje. Toen leek de activiteit wat in te zakken.
In het algemeen was het in de club vrij donker met allerlei laser effecten en stond de muziek hard aan. Wel jammer, want dan mis je toch een stuk van wat er allemaal gebeurt. En je gaat niet voor niets naar een gangbang.. Het oog wil ook wat. Na wat rondgehangen te hebben zag ik Spermarie in een hoek van een bankstel geneukt worden.Tijdje gewacht en toen met haar benen over m' n schouders diep geneukt. En voor de derde keer gekomen.
Om ca 1430 weer huiswaarts gereden. wat er daarna nog gebeurd is kan een andere wandelaar wellicht vertellen?
Prima locatie, douches, handdoeken etc, alles goed verzorgd.
@ Bo: hoe herken ik jou volgende keer?

Laatst bewerkt:

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan