In 2be komt er soms wel een koppel waarbij de man graag eens gezogen wordt of zuigt. Zijn dame is een Russische blonde die ik graag eens aan de degen zou rijgen maar tot nu toe moet ik eerst via hem passeren voor ik bij haar zou raken. En tikkeltje vervelend, maar ja het windt haar op - en mij dan weer niet.
Laat me duidelijk zijn dat dit ook niet mijn ding is, maar een 10-tal jaren geleden is me dit ook overkomen.
Ik had een heerlijke donkergetinte slanke latina dame leren kennen, ben Latina addicted, en ik wilde dolgraag met haar afspreken, ik zou en moest haar hebben.
Bij de eerste date kwam ze opdagen met een vriend, en ook ik moest eerst die vriend pijpen in haar bijzijn voordat zij verder met mij wilde afspreken.
Ik heb dat toen met veel tegenzin gedaan, maar heb daarna wel jaren echte intense en GFE sexdates met haar gehad.
Achteraf bleek dat het haar ook opwond, maar dat het haar vooral ging om een weddenschap die ze met die vriend had afgesloten, en die had ze nu dus gewonnen.
Er zullen er nu vele zijn die hun afschuw uitspreken, maar soms moet je door de zure appel heen bijten om te krijgen wat je heel erg graag wilt. Ik heb daar achteraf nooit spijt van gehad omdat ik er heel erg veel voor teruggekregen heb.
Voor een blonde Russische dame zal ik zeker ook niet zo gauw zover gaan, maar iemand die gek op haar is, zal moet kiezen tussen slikken of stikken