Recensie Bua, lief thaigirl, Gouda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.088
14/12/21
5.983
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1500896-bua
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs is het er eindelijk van gekomen, afspraakje maken met Bua is gelukt en ze kwam langs voor een paar uurtjes. Dat het lastig afspreken met haar is weet zelf ook, ze heeft een aantal vaste klanten en die hebben voorrang, en als je niet kan gedragen op de app als nieuwe klant wordt je zonder pardon geblokkeerd.

Bua is een gezellige prater en lust wel een wijntje. Met Bua krijg je een prima sex date en tussendoor is het gezellig, je moet wel een beetje een klik met haar hebben anders word het hem niet.. Ze doet alles wat we afgesproken hebben en wat ook bij haar mogelijkheden staat. En ik kan je vertellen dat het een natte bedoening werd en dan heb ik het niet over plassex. Voor herhaling vatbaar? Ja best wel!
 
Onlangs is het er eindelijk van gekomen, afspraakje maken met Bua is gelukt en ze kwam langs voor een paar uurtjes. Dat het lastig afspreken met haar is weet zelf ook, ze heeft een aantal vaste klanten en die hebben voorrang, en als je niet kan gedragen op de app als nieuwe klant wordt je zonder pardon geblokkeerd.

Bua is een gezellige prater en lust wel een wijntje. Met Bua krijg je een prima sex date en tussendoor is het gezellig, je moet wel een beetje een klik met haar hebben anders word het hem niet.. Ze doet alles wat we afgesproken hebben en wat ook bij haar mogelijkheden staat. En ik kan je vertellen dat het een natte bedoening werd en dan heb ik het niet over plassex. Voor herhaling vatbaar? Ja best wel!
Heeft zij een accent?
 
Terug
Bovenaan Onderaan