Iemand enig idee ?Kan er iemand aangeven welke dames van de dagshift er anaal genomen kunnen worden in de Aarschot straat , thanks !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIemand enig idee ?Kan er iemand aangeven welke dames van de dagshift er anaal genomen kunnen worden in de Aarschot straat , thanks !
Daarvoor moet je niet in Brussel zijn,in Antwerpen zit het tegenwoordig vol van die kinky-dames...Kent iemand meisjes die kinky/BDSM-diensten aanbieden in Brussel?
Hangt ervanaf wat je precies bedoelt met kinky / BDSM.Kent iemand meisjes die kinky/BDSM-diensten aanbieden in Brussel?
ik denk dat je het hier over Beatrice hebt die al jaren werkt in deze straat...Iemand ervaring met de rondborstige dame van nr.164 overdag. Meestal in zwarte lingerie met een knalroze handdoek op haar stoel.?
Ik zie geen recensie ...
Ze ziet er erg wulps en aantrekkelijk uit ...
Dit is het stamcafé van Bruxelles!!Wie heeft ervaring met deze vlaamse dame in het schipperskwartier in antwerpen. Er hangt steeds een belgische driekleur op haar raam.
Gelukkig ligt de Aarschotstraat niet in St Joost, maar in Schaarbeek...
Ik wou je niet corrigeren hoor, maar gewoon zeggen dat Emir Kir daar gelukkig niks te vertellen heeft.
ja, die zijn terug aan de slag. Crisis afgewend? Het ergste is afgewend, maar dit blijft nog met grote voorsprong het vuilste/onveiligste red light district.De laatste keer dat ik er was (twee weken geleden) was het een stuk minder vuil dan anders. Zijn de afvalophalers en straatvegers terug aan het werk? Is de crisis daar afgewend?