Recensie Bruna, Oostende 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Duffman

Wandelaar
38
12/01/22
53
2
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Dit weekend nog eens op wandel geweest, met het mooie weer..
en terecht gekomen bij dit mooie Braziliaantje..
de foto's kloppen helemaal, de leeftijd zal ook wel in de buurt liggen..
voor de nieuwsgierigen, ik vermoed dat de borsten zijn bijgewerkt.. ik zeg wel vermoed, want ze voelen toch zacht en natuurlijk aan.. m'n complimenten aan de dokter..
Bruna spreekt geen tot heel weinig Engels of Frans.. maar volgens mij begrijpt ze het wel beter dan ze beweert..
begonnen met elkaar al staande en zoenend wat te verkennen.. tongzoenen staat wel in haar mogelijkheden, maar op dit gebied weinig initiatief van haar.. ik heb hierop ook niet aangedrongen..
dan het bed opgegaan.. voor het pijpen vraagt ze met of zonder condoom.. voor zonder gekozen, maar hoefde niet extra te betalen of zo..
pijpen doet ze goed, maar niet zo lang.. afwisselend zacht, en dan diep, met voldoende speeksel.. en af en toe wat likken aan de ballen.. heb ook niet aangedrongen op meer..
dan zij op mij komen zitten, en daar neemt ze toch wel initiatief.. veel afwisseling in ritme en beweging, waarbij ze toch ook wel meegeniet..
haar dan op haar rug gelegd en zo verder gedaan.. ze neemt je ook lekker vast, en kreunt lekker zacht mee.. zeker niet overdreven en fake gekreun, het past wel bij haar..
ze neemt dan ook stevig je kont vast, zodat je harder gaat doorneuken..
zo condoompje volgespoten..
haar daarna nog een zachte massage gegeven, wat zeker werd geapprecieerd.. dit is iets wat ik wel graag doe, daar geniet ik evenzeer van..
afscheid genomen al knuffelend en zoenend..
al bij al geslaagd afspraakje met een, in mijn ogen, mooie en hygiënische vrouw..
voor mij voor herhaling vatbaar, waarbij ik dan wel eerder de touwtjes in handen zou nemen..

Terug
Bovenaan Onderaan