WHEM Bruna/Lara, Balen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eerder deze week had ik een afspraak met Lara. Na wat heen en weer te berichten en een kort filmpje te hebben gekregen (na het vragen van een foto) was ik wat meer gerust gesteld. (In het filmpje ligt ze op bed en doet het V-teken met haar hand, misschien is dit een std filmpje? iemand hetzelfde gekregen?)
Adres in Balen, drukke straat.
Half uurtje vooraf gevraagd of ze vrij was en het was geen probleem, ik was welkom. Gewoon berichtje sturen als ik er was.
Daar aangekomen een berichtje gestuurd, even gewacht (geen reactie op bericht), aangebeld en na enkele minuten ging de deur open.
Een andere* DVP deed open en vroeg voor wie ik er kwam. Na het tonen van de foto van Lara liet ze me (via vertaalapp) weten dat Lara er niet was, ze moest "onverwacht ergens dringend heen". đźš©
De dame bood zichzelf aan "I'm available". Ze was zeker niet onknap, maar een stuk ouder. Wijselijk? besloten om rechtsomkeert te maken.
Of Lara echt bestaat, geen idee, maar het voelt beetje als een modus-operandi om mannen te lokken.
Opvalend: alle foto's op redlights zijn verdwenen!
*ik vermoed dat dit die andere dame was: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ketlen-novo.html

De dame bood zichzelf aan "I'm available". Ze was zeker niet onknap, maar een stuk ouder. Wijselijk? besloten om rechtsomkeert te maken.
Dit is de enigste goede manier om deze gang van zaken niet te accepteren, Helaas blijven velen hangen waardoor die dvp dan gewonnen heeft met haar bedrog.
Want je gaat voor een Porsche en krijgt een Citroen voorgeschoteld,

En het spreekwoord is meestal juist:
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn , is het dat meestal ook.

En trek maar altijd een puntje of 2-3 af.
In het overgrote geval is dit uit ervaringen ook zo.
Zelden tref je iemand die in het echt ook zo uitziet als op de websites.

Zelfs mooi beschreven Dames hier kon ik betrappen op de bekende filters.

Terug
Bovenaan Onderaan