Vanavond ben ik bij Paulinha geweest omdat mijn afspraak met een mooie slanke Oekrainsche blondine niet doorging.
Latina's zijn niet mijn favoriete dvp's wegens slechte ervaringen in het verleden. De enige latina waar ik graag voor terug kom is Angela. Paulinha zou ik normaal gesproken gelijk skippen obv haar looks maar na het lezen van de positieve reacties die hier geschreven zijn toch maar een keertje uitproberen. Ze reageert vlot via WA en een ander voordeel was dat ze slechts op 5 minuten afstand (officieel Amsterdam) van mij zich bevond net over de grens met Amstelveen.
Eerst vroeg ze me een half uur voor de afgesproken tijd of ik er al was waarop ik reageerde dat ik er over 20 minuten aanwezig kon zijn. 10 minuten voor de afgesproken tijd meldde ik me netjes waarop ik geen reactie terugkreeg. Precies op de afgesproken tijd zei ze dat ik kon aanbellen waarop ik naar de deur liep en hoogstwaarschijnlijk een medewandelaar tegenkwam die naar buiten kwam en we elkaar netjes begroeten.
De deur stond al open op een kier en Paulinha stond achter de deur. Ik vroeg of haar voorgaande klant net was vertrokken waarop ze dat bevestigde. Paulinha ziet er kleiner uit dan op haar profielfoto's en op zich niet onprettig. Ze spreekt voor een latina uitstekend Engels. Ik volgde haar naar de hal waar me toch een flinke wietlucht me tegemoet kwam en haar kamergenoot luidkeels zat te telefoneren in de openstaande woonkamer waarna Paulinha de woonkamerdeur dicht deed. Op haar kamer ging haar telefoon nog af en vroeg ze of ze kon opnemen waarop ik maar instemde en ze plande precies op de minuut na mijn eindtijd een andere klant in waarop ik opmerkte dat ze beter een kwartiertje later nadat ik klaar was hem kon inplannen. Dat verklaart waarschijnlijk waarom ik mijn voorganger tegenkwam bij de hoofdingang omdat ze hem nog snel de deur uit moest werken.
De eerste paar minuten van mijn afspraak kwamen in ieder geval erg chaotisch over op mij. Kleren maar uitgedaan en afgerekend. Douchen kon niet want er waren geen schone handdoeken aanwezig; gelukkig maar dat ik altijd thuis vooraf douche. Dus gelijk maar aan de slag. Eerst even staand tongzoenen en daarna gauw liggend op bed verdergegaan. Haar hals gelikt en beetje haar tepels gelikt die hard werden waarop ze begon te nepkreunen. Ik voelde me niet erg ontspannen door het chaotische begin maar ik heb me maar gefocust om er toch wat van te maken en zakte ik af om haar te beffen. Ze heeft een klein maar flink gapende kut en terwijl ik haar aan het likken was beukte iemand keihard op de voordeur en ik dacht "wtf gebeurt er nou weer!" Bleek achteraf dat het een of andere lompe maaltijdbezorger was ipv een boze klant/buren/politie wat eigenlijk direct door mijn hoofd speelde. Het was totaal niet bevorderlijk voor de sfeer en ik ging maar met een slappe lul op mijn rug liggen zodat ze me kon pijpen. Ze nam knielend positie op bed waarna ze toch een flinke scheet liet gaan. Ze verontschuldigde zich hiervoor waar ik normaal gesproken geen punt van maak maar ze reageerde hierna ongegeneerd dat deze wel heel erg stonk en handbewegingen maakte om de stank weg te wapperen. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt in mijn jarenlange wandelcarrière!
Ze ging vervolgens snel aan de slag en moet zeggen dat het pijpwerk goed was; diep en met het juiste tempo en zuigkracht. Handje kwam er even bij maar die heb ik gauw weggemoffeld en op verzoek wat spuug erop en al gauw wilde ze overgaan om te neuken dus condoom erom heen en een tijdje in cowgirl geneukt wat op zich ook wel prima was waarbij ze ook haar tong in mijn oor stak. Ze werd al gauw moe en ik vroeg haar om verder te gaan met pijpen. Na een paar minuten pijpen ging ze weer trekken want ze wilde niet dat ik in haar mond kwam waarop ik zei dat ik het tijdig zou aangeven. Ook zei ze dat het tijd werd om te komen dus het voelde alsof ik afgewerkt werd. Na al het voorgaande gedoe had ik er eigenlijk ook weinig zin meer erin en heb ik mezelf maar ertoe aangezet om snel te komen. Na een tijdje pijpen gaf ik haar het klaarkomseintje waarna ze me trekkend klaar liet komen. Er kwam toch nog een flinke lading eruit waarop ze reageerde in de trant van dat ik een hoop voor haar had opgespaard. Daarna snel met babydoekjes mezelf schoongemaakt aangezien er geen schone handdoeken voorradig was. Ik zei tegen haar dat ze beter minimaal een kwartier tussen haar klanten kon inplannen zodat het niet zo gehaast overkwam waarop ze reageerde dat tijd geld is en ze niet om haar klanten gaf omdat haar klanten ook niet om haar gaven…
Terwijl ik me snel aankleedde ging ze nog hard met de deur zwaaien om de stanklucht te verdrijven. Het is maar goed dat ik niks rook dus dat was een meevallertje. Na het aankleden heb ik haar bedankt voor deze unieke eenmalige ervaring wat ze opvatte als een compliment en waarna ze zei dat ze het echt niet meer kon ophouden en gauw moest gaan poepen...
Ik ben maar snel gedesillusioneerd de deur uitgelopen.
Samengevat: Paulinha is op zich een leuke jonge latina en doet wat ze moet doen. Ze plant haar afspraken echter veel te strak in waardoor mijn date met haar aanvoelde als gehaaste afwerksex. Ook alle randzaken wat tijdens mijn date gebeurde; medewandelaar tegenkomen, hardpratende kamergenoot, wietlucht, geen schone handdoeken, bonkende maaltijdbezorger, ruften tijdens de sex, moeten poepen zijn redenen genoeg voor mij om niet meer terug te komen bij Paulinha!
Het enige positieve was dat ik weer snel thuis was om in mijn eigen badkamer me op te frissen en deze ervaring heel snel te vergeten.